Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2017-ieji: kokias grožio tendencijas vadinsime atgyvena

Anglų kalboje yra geras posakis: „it's so yesterday“. Išvertus pažodžiui, tai reikštų „tai tokia vakar diena“. Gal ir skambiai pasakyta, bet yra grožio tendencijų, kurios, nors ir buvo populiarios kelerius metus, pamažu apleidžia savo pozicijas. Pramonė nesnaudžia ir atranda naujų, efektyvesnių ir paprastesnių, būdų grožiui puoselėti. Ypač jei kalbame apie natūraliai atrodantį įvaizdį.
Kim Kardashian
Kim Kardashian, veido kontūravimas / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Tad ką greitai vadinsime vakar diena?

Itin ryškūs antakiai

Cara Delevingne išraiškingus antakius turi iš prigimties. Ir tokie ne visoms tinka.

Antakiai gali labai pagyvinti veidą arba padaryti jį komišką, pajauninti arba pasendinti. Tad pastaruoju metu itin daug dėmesio skiriama jų priežiūrai, ryškinimui ir naujų priemonių, skirtų antakių puoselėjimui ir dažymui, kūrimui. Ir nors madingi labai ryškūs antakiai, ši tendencija nebūtinai dera su kita – natūraliu įvaizdžiu.

Prie ryškių antakių populiarumo nemažai prisidėjo modelis Cara Delevingne, tačiau išraiškingus antakius ji turi iš prigimties. Ir tokie ne visoms tinka.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Cara Delevingne
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Cara Delevingne

Tad pamažu antakių ryškumas gęsta. Ploni antakiai tikriausiai dar ilgai negrįš į madą, tačiau natūralesnės jų spalvos – tikrai. Jau dabar kalbama, kad antakių liniją reikia ne brėžti, o paspalvinti lengvais trumpais judesiais.

Kaip neseniai teigė vizažo meistrė Ernesta Stackevičienė, „net jei esate juodaplaukė, antakius turėtumėte ryškinti ne juodais, o tamsiai rudais atspalviais“.

Vida Press nuotr./Makiažas
Vida Press nuotr./Makiažas

„Ombre“

„Ombre“ plaukų, kaip ir lūpų, dažymo technika, kuomet spalvos palaipsniui arba drastiškai pereina iš vienos į kitą, jau senokai žadėjo išeiti iš mados, tačiau taip nenutiko, kol atsirado nauja, natūraliau ir subtiliau atrodanti, tendencija, vadinama „Balayage“. Tai dažymo technika, kai plaukai šviesinami tose vietose, kur juos natūraliai apšviestų saulės spinduliai, taigi atrodo, tarsi plaukai būtų neliesti dažų.

Vida Press nuotr./Drew Barrymore
Vida Press nuotr./Ombre, Drew Barrymore

Tokia šukuosena – jaunatviška, gyvybinga, plaukai spindi ir atrodo sveiki, purūs. Ypač gražu, jei šviesesniais blyksniais padažomi tamsesni plaukai.

„Balayage“ išbandė būrys garsenybių – modelių, aktorių ir dainininkių, tokia technika jau naudojama ir Lietuvoje.

Vida Press nuotr./J.Biel, B.Prinsloo, L.Aldridge
Vida Press nuotr./Balayage, J.Biel, B.Prinsloo, L.Aldridge

Veido kontūravimas

Prieš porą trejetą metų veido kontūravimą žaibiškai išpopuliarino JAV realybės šou žvaigždė Kim Kardashian. Tamsiais atspalviais gilinami arba formuojami veido bruožai (smakras, skruostų įdubimai, kaktos ir nosies šonai), o šviesesniais kuriami iškilūs skruostai, paakiai, nosies ir kaktos vidurys.

Fotolia nuotr./Veido kontūravimas
Fotolia nuotr./Veido kontūravimas

Ir nors dar ne visos įvaldė šį meną, veido kontūravimo kultūrą jau keičia skaisčios odos kūrimo technika „strobingas“. Naudojant šviesą atspindinčią priemonę (angl. highlighter), išryškinamos iškiliausios vietos, taip pabrėžiant veido formą ir jos neapsunkinant tamsiais šešėliais. Taip galima paryškinti (ne pakeisti!) veido bruožus, bet kartu išlaikomas natūralus įvaizdis.

„Strobingas“ populiarus, nes jam užtenka vienos priemonės. Veidas atrodo jaunas, skaistus, gaivus. Ši technika ypač turėtų gerai atrodyti šiltuoju sezonu, ja padažytus modelius buvo galima išvysti ir ant podiumo, pristatant kitų metų pavasario-vasaros kolekcijas.

Mary Kay nuotr./Žiemos makiažas
Mary Kay nuotr./Strobingas

Beje, „strobingą“, kaip naujausią ir geriausią veido formavimo techniką, įvardija ir pati K.Kardashian.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?