2023 m. šiltojo sezono tendencijos: į madą sugrįžta ploni antakiai

Prieš porą savaičių Paryžiuje baigėsi mados savaitė, vainikavusi renginius, vykusius pasaulio mados sostinėse. Kolekcijų pristatymuose dėmesys buvo kreiptas ne tik į dizainerių kurtus drabužius, bet ir modelių makiažą, kuris parodo, kas bus madinga kitąmet. Tarp grožio tendencijų išskirti ploni antakiai, kurie pastaraisiais metais slėpėsi šešėlyje, vietą užleidę vešliems.
Bella Hadid, Amelia Gray Hamlin
Bella Hadid, Amelia Gray Hamlin / „Scanpix“/„SIPA“, AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šį sezoną „Vivienne Westwood“ dizaineris Andreas Kronthaleris savo kolekcijai įkvėpimo sėmėsi iš XV a. poeto Johno Donne. Vis dėlto šukuosenos ir makiažo, kur vyravo išraiškingos plaukų bangos ir ploni antakiai, atspirties tašku tapo 1920-ieji – juos sukūrė Isamaya Ffrench, rašoma „Dazed Beauty“.

Norėdama išgauti tokį įvaizdį, I.Ffrench naudojo savo prekės ženklo priemonę, kuri padėjo paslėpti antakius, o tuomet juodais šešėliais nubrėžė plonas linijas.

Įdomų įvaizdį pademonstravo ir mados namai „Balenciaga“, kurių kolekcijos pristatyme vyravo auskarai, o modelių veidus puošė spygliukai, žiedai. „Iš kaktos kyšančius ragus“ sukūrė Alexis Stone, kuri šį sezoną prisijungė prie Inge Grognard makiažo komandos.

Nors pats makiažas buvo gana paprastas, kai kuriems modeliams, pavyzdžiui, Bellai Hadid ir Ameliai Gray Hamlin, buvo išbalinti antakiai taip sukuriant Lisbeth Salander įspūdį.

Išskirtinį makiažą taip pat galima pamatyti Junya Watanabe kolekcijoje, kuris perteikė 80-ųjų Londono naujosios romantikos (angl. New Romantic) subkultūros stilių ir estetiką, perkeldamas ją į dabartį.

Grožio komanda I.Ffrench ir Eugene Souleiman į šį darbą įdėjo visas jėgas bei puikiai jį atliko, kurdami didelius, laukinius, ryškiai dažytus plaukus ir ekstremalų makiažą, kurį sudarė metalo spalvos lūpos, nušviesinti antakiai, brangakmeniai, perskrodę veidą nuo vieno skruostikaulio iki kito.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis