4 šopoholikės įpročiai, kurie pravers ne tik per išpardavimą

Paradoksalu, bet didžiojo apsipirkimo prasmė – ne prikimšti spintą. Jūsų tikslas – išmokti atpažinti savo daiktus. Tai reiškia, pagaliau atrasti savo stilių ir liautis pirkti tai, kas daugmaž tiko, beveik patiko ir tilpo į biudžeto rėmus. Gyvenimas per trumpas vilkėti nemylimus drabužius, ir jūs dirbate pernelyg sunkiai, kad leistumėt pinigus bet kokiems daiktams.
Išpardavimas „Desigual“ parduotuvėje
Išpardavimas „Desigual“ parduotuvėje / Vida Press nuotr.

1 įprotis. Nesistenkite pritaikyti

Be sąžiningo dialogo su savimi, tvarkos spintoje irgi nebus. 

Visi tie dešimt daiktų, kurie privalo būti kiekvienos moters spintoje – beviltiškas reikalas. Ir klausimai sudėtingesni nei pakabų ir stalčių turinys. Kokią aš matau save? Kokia norėčiau būti? Kokia esu? Kodėl patinku ar nepatinku sau? Be sąžiningo dialogo su savimi, tvarkos spintoje irgi nebus.

Vida Press nuotr./Moteris biure
Vida Press nuotr.

Tipiškas pavyzdys – sakykim, jums patinka pabrėžtinai dalykiškas stilius ir šventai tikite, kad dar vienas sijonas pieštukas pagaliau padės tapti „Kortų namelio“ heroje? O dabar prisiminkite, kur dirbate, kaip mėgstate leisti laisvalaikį ir... kiek tokių pieštukų jau ilsisi spintos gelmėse?

Ne, tai nereiškia, kad neatrodote savojo sijono, tai reiškia, kad nesusitaikėte su savuoju aš ir savo gyvenimo būdu. O jeigu pakeitus pieštuką kad ir juodomis kelnėmis cigaretėmis ar plačiomis kelnėmis?! Pridėkite laivelius, vidutinio dydžio rankinę ir štai jums Claire Underwood, jūsų versija. 

2 įprotis. Pasirinkite prioritetus

Nė vienas daiktas netveria amžinai, o seni juvelyrai sako, kad moterys, nunešusios savo papuošalų dėžutę rimtai ekspertizei, išgirstų ne pačių maloniausių žinių apie savo briliantus ir rubinus.

Juo labiau ne investicija yra drabužiai ar aksesuarai – net labai garsių mados namų sukurti. Todėl jūsų valia, ar spausite eurą prie euro, kad tik galėtumėt nusipirkti išvajotąjį sąlyginį „Louis Vuitton“, ar laviruosite tarp vidutinės klasės, lietuvių dizainerių kūrinių, medžiosite mažus šedevrus www.etsy.com ar naudositės vėl išpopuliarėjusių komisų paslaugomis.

Turbūt vienintelė vieta, kur reikėtų dosniai praverti piniginę – tai avalynės parduotuvė.

Keli patarimai – visada prabangiau ir tvariau atrodo paprastesnės formos, lakoniškesni siluetai, neutralios spalvos ir maksimaliai kokybiški audiniai. Turbūt vienintelė vieta, kur reikėtų dosniai praverti piniginę – tai avalynės parduotuvė. Antrų kojų nenusipirksi, o ir blogi batai žaloja ne tik jas. 

Vida Press nuotr./Išpardavimas
Vida Press nuotr.

3 įprotis. Išnaudokite silpnybes

Tikriau – paverskite jas privalumais. Pametate galvą dėl batelių? Dėl tam tikro modelio rankinių? Iš jūsų baltų marškinių kolekcijos galima atidaryti nedidelė krautuvėlę? Šalikėliai netelpa spintoje, o žiedai – papuošalų dėžutėje?

Na ir gerai – tegu šitie daiktai tampa firminiu jūsų stiliaus ženklu, savitu akcentu. Tapkite ta moterimi, su baltais marškiniais ar dideliais žiedais ant pirštų! O jau šalikėliai išvis atveria neribotą erdvę stiliaus fantazijai. Jie puikiai atnaujins bet kokį bazinį garderobą ir... taps pasiteisinusiu pirkiniu.

Vida Press nuotr./Moteris baltais marškiniais
Vida Press nuotr.

Tik vėlgi, čia itin veikia taisyklė geriau pirkti mažiau (net ir brangiau), bet tik tai, kas išties džiugina akį ir širdį. Ir – taip – iš parduotuvės galima išeiti nieko nenusipirkus. Net per išpardavimą.  

4 įprotis. Susitvarkykite nagus

Nebūtinai salone. Nebūtinai – įmantriai. Galima apsieiti net be lako. Greitas manikiūras ir vasarą – būtinai – pedikiūras – štai tie gana magiški instrumentai, priverčiantys mus gerai jaustis ir pasitikėti savimi. Britų mokslininkai dar neatskleidė šio fenomeno teorinio pagrindo, bet praktiškai jis veikia. Tai ir naudokimės tuo. 

Vida Press nuotr./Manikiūras
Vida Press nuotr

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis