Nors minimalizmas ir nepriekaištinga estetika visada bus Danijos vizitinė kortelė, prasidėjusi maksimalizmo era tapo visiška jo priešprieša.
Maksimalizmo šūkis „daugiau yra daugiau“ – tai drabužiai, marginti įvairiausiais raštais ir derinami tarpusavyje arba kartu su ryškiomis spalvomis, keistų geometrinių formų siluetai ir meno kūrinius primenantys aksesuarai.
Kitaip – maksimalizmas – tai tarsi miksas tarp suderinamo ir nesuderinamo. Galima sakyti, kad būtent taip gimė naujasis mados posakis „stilius nebeturi taisyklių“, už ką galime dėkoti būtent skandinaviškai madai ir ją formuojančioms gatvės mados fashionistoms.
Maksimalizmas – tai tarsi miksas tarp suderinamo ir nesuderinamo.
Taigi, kaip atpažinti ir atskirti šias dvi aktualiausias šiuolaikinio mados pasaulio kryptis? Pristatome jums kelias itin populiarias ir stilingas skandinaves, kurios savo stiliumi stebina ir įkvepia net ir žinomiausius pasaulio mados namų dizainerius.
Pernille Teisbaek – viena žinomiausių pasaulyje stilisčių, parašiusi knygą skandinaviško stiliaus tema, pasižyminti nepriekaištingu stiliaus pojūčiu ir gebėjimu priblokšti net ir pačiais paprasčiausiais deriniais.
Jos išskirtinumas – aksesuarai, kurie akimirksniu pagyvina ir prideda prieskonio kiekvienam drabužių deriniui. Šios moters stilių būtų galima apibūdinti kaip minimalistinį – tamsios spalvos arba šviesių, ramių ir monochrominių spalvų tonai, griežti ir oversize siluetai, susipynę su feminizmo išraiškomis.
Blanca Miro – visiška priešprieša prieš tai minėtai minimalizmo dievaitei. Jos stilius – tikras maksimalizmo ir vintažo darinys. Daugybė ryškių spalvų ir raštų vienu metu suderinta itin skoningai ir subtiliai, tačiau tam, ko gero, reikalingas įgimtas stiliaus pojūtis, kuris vargu ar gali būti išmokstamas.
Ši moteris – pavyzdys, kaip derinti iš pažiūros nesuderinamus dalykus, būti drąsioms ir nebijoti eksperimentuoti.
Stilistę Emili Sindlev drąsiai būtų galima pavadinti spalvų dievaite. Jei mėgstate spalvas ir nežinote, kaip jas derinti tarpusavyje, privalote ją sekti. Unikalumas, raštai, ryškios spalvos ir vintažas – minimalizmu čia net nekvepia, tad ji – viena maksimalizmo eros pradininkių, taip pat pasižyminti skoninga ir modernia estetika.
Jeanette Madsen – stilistė ir kūrybos direktorė, minimalizmą derinanti kartu su vintažiniais siluetais ir raštais. Jos deriniai – dažniausiai neutralių, ramių tonų, griežtų ir „statement“ kirpimų. Tačiau ši moteris taip pat mėgsta žaisti ryškių spalvų akcentais ir aksesuarais, kurie visuomet įvaizdžiui suteikia išskirtinumo ir išraiškingumo.