A.Kuzmickaitė apie Londone pristatytą kolekciją: „Jaučiausi kaip karalienė“

Garsiai Lietuvos dizainerei, drugelių karalienei Agnei Kuzmickaitei vien Lietuvos jau kuris laikas nebepakanka. Kasmet tarptautiniuose renginiuose dalyvaujanti talentinga kūrėja savo naujausią kolekciją šįkart pristatė viename svarbiausių pasaulio mados industrijos renginių – Londono mados savaitėje.
Agnės Kuzmickaitės 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
Agnės Kuzmickaitės 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / Asmeninio archyvo nuotr.

Milane, Berlyne, Kijeve ir kituose Europos miestuose jau anksčiau savo kūrybą pristačiusi A.Kuzmickaitė šį kartą užsimojo dar plačiau ir rugsėjo 14-ąją Londono mados savaitėje, naujus talentus pristatančioje programoje „Fashion Scout“ pristatė jau septintąją asmeninę, 2019 m. pavasariui ir vasarai skirtą, kolekciją.

Kolekcijos tema – savirealizacija, kuri, kaip tvirtina pati dizainerė, yra didžiausias gyvenimo variklis ir pagrindinis kūrybos tikslas. Ji pasirinko pasaulyje itin populiarų, tačiau lietuviams kiek neįprastą pristatymą – prezentaciją, per kurią podiumu žengė dvi dešimtys modelių.

Asmeninio archyvo nuotr./Agnės Kuzmickaitės 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
Asmeninio archyvo nuotr./Agnės Kuzmickaitės 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas

Agnė – modernios klasikos gerbėja, tad ir naujoje kolekcijoje ypatingą dėmesį ji skyrė detalėms ir formos išbaigtumui bei meistriškai supynė konceptualaus ir praktiško dizaino kryptis.

Mados profesionalai iš viso pasaulio išvydo elegantiško silueto sukneles, trimates skulptūriškas drugelio transformacijas, subtilius raštus, įvairias juodos ir baltos spalvų variacijas. O savirealizacijos žinutę Agnė transliavo eklektišką harmoniją sudrumsčiančiais, ant drabužių nugulusiais lozungais ir ryškiai rožinės spalvos detalėmis.

Dizainerė pristatė visą kolekciją: modeliai demonstravo ne tik sukneles, sijonus, palaidines ar viršutinius drabužius – pristatyti ir maudymosi kostiumėliai. Prie naujosios kolekcijos drabužių eilučių kūrėja derino ekstravagantiškus ilgaaulius. Jų dizainas taip pat transliavo savirealizacijos žinutę – batai ryškūs, puošti lozungais ir drugelių printais.

Kūrybinio identiteto dalimi tapusiam drugeliui A.Kuzmickaitė ir šį kartą skyrė daug dėmesio. Tačiau kasmet simbolis patiria vis įvairesnes ir modernesnes transformacijas, tad pristatymo svečiai išvydo ir eklektiškus drugelių printus, ir į būrį susispietusius šilkinius sparnuočius, ir ekstravagantiškas, trimates jų transformacijas. Dizainerė dar kartą įrodė, kad detalės yra visagalės, o ribos fantazijai tiesiog neegzistuoja.

Redos Mickevičiūtės, Oda Beide ir Michaelo Morgano nuotraukos.

Grįžusios iš Londono mados savaitės Agnės įspūdžiai tik patys geriausi. „Prisipažinsiu, jaučiausi kaip karalienė, visi labai rūpinosi. Labai aukšto lygio renginys, gausybė asistentų, vizažistų, plaukų ir netgi nagų stilistų, tad kolekcijos pristatymas praėjo be menkiausių nesklandumų.

Modelius atsirinkau oficialiame kastinge, tad podiumu žengė profesionalios manekenės, kurias vizažistės dažė oficialia Londono mados savaitės kosmetika. O į kolekcijos pristatymą susirinkęs gausus įtakingiausių mados profesionalų, ekspertų, pirkėjų ir gerbėjų būrys viršijo visus mano lūkesčius – salė buvo pilna. Atvyko netgi Lietuvos ambasadorius Londone“, – pasakojo dizainerė.

Nors po kolekcijos pristatymo praėjo vos kelios dienos, dizainerė jau džiaugiasi ir pirmaisiais įvertinimais Didžiosios Britanijos spaudoje. Agnės kūryba sužavėjo populiarių internetinių mados žurnalų ir tinklaraščių „The glass pineapple“ ir „Noctis“ mados redaktorius.

Į prestižinio „Vogue“ portalo dizainerių sąrašus įtraukta, daktaro laipsnį turinti dizainerė kasmet sulaukia vis didesnio tarptautinio pripažinimo, o jos drabužiais mielai puošiasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio garsenybės. Tačiau ambicinga kūrėja ant laurų nemiega: šiais metais kolekciją pristačiusi Londono mados savaitės „Fashion Scout“ renginyje, artimiausiu metu planuoja dalyvauti ir pagrindinėje programoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis