Akinių tendencijos: tai seniai nebėra tik regėjimo korekcijos priemonė

Atrodo, kad, kalbėdami apie stiliaus elementus, akcentuojame tai, kas prasideda nuo kaklo ir baigiasi ties avalyne, taip neretai užmiršdami veido sritį, kurios svarbos ignoruoti tikrai nederėtų. Ir šį kartą kalba krypsta netgi ne apie auskarus ar makiažą, o apie akinius.
Akinių tendencijos
Akinių tendencijos / Vida Press nuotr.

Akiniai seniai nebėra vien tik praktiška regėjimo korekcijos priemonė. Tai – įvaizdžio dalis bei stiliaus akcentas. Tą dažnai prisimename vasarą, rinkdamiesi akinius nuo saulės, tačiau kitų sezonų metu akinius kiek primirštame ir nustumiame į paraštę.

Visgi veltui. Nesvarbu, ar renkatės akinius, siekdami koreguoti regėjimą, apsaugoti akis ar patobulinti įvaizdį, Vakaruose pastebimos tendencijos suponuoja, kad šis aksesuaras ilgainiui tampa nebeatsiejama stiliaus dalimi.

Vida Press nuotr./Gatvės stilius
Vida Press nuotr./Gatvės stilius

Kaip ir analizuojant bet kokį mados aksesuarą, kiekvienais metais atsiranda vis naujų akinių stilių ir konceptų, juolab kad akiniai, kaip ir drabužiai ar avalynė, yra priklausomi nuo kasmečių tendencijų kaitos ir dinamikos.

Pastarieji keli sezonai bei prognozės ateinantiems metams atnešė nemažai naujovių ir permainų akinių srityje – tiek perkurdami kai kurias klasikines formas, tiek sustiprindami drąsių, išraiškingų akinių dėvėjimo pozicijas.

Akivaizdu, kad laikmetis, kuriame gyvename, yra paženklintas nuolatinės pusiausvyros tarp stiliaus ir funkcionalumo paieškų žyme. Kitaip sakant, vien tik gražiai atrodantis, tačiau nepraktiškas gaminys šiandien sunkiai atras savo pirkėją, o iš funkcionalių daiktų imame dėsningai reikalauti ir estetinio, patrauklaus vaizdo.

Akiniai – ne išimtis, o gal net ir vienas esmingiausių atributų šios taisyklės rėmuose, tad susipažinimas su kai kuriomis tendencijomis gali gerokai palengvinti ieškančiųjų naujų rėmelių ar planuojančiųjų keisti akinius dalią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis