Panašu, kad prieš porą mėnesių mados namus „Balenciaga“ palikęs Alexanderis Wangas įgavo antrąjį kvėpavimą. Jo vardo mados prekės ženklas klesti, dizaineris švenčia kūrybinį dešimtmetį, nestokoja naujų iniciatyvų ir idėjų, o jo kolekcijos pristatymas Niujorko mados savaitėje sulaukė didžiulio gerbėjų ir žiniasklaidos dėmesio.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Balenciaga“ be Alexanderio Wango: meno direktorius atsisveikina
Kaip pastebėjo kritikai, pristatydamas 2016 m. pavasario kolekciją Wangas pademonstravo tai, kas geriausia perteikia šiuolaikinį gatvės stilių, žinoma, regimą per paties dizainerio prizmę.
Todėl ant podiumo netrūko laisvo silueto džemperių, striukių, kelnių ir denimo drabužių, čia karaliavo juoda, pilka, balta ir mėlyna spalvos. Didžioji šou naujiena – pirmąsyk pristatyti „Alexander Wang“ drabužiai vyrams, kurie, galima neabejoti, tikrai sulauks gerbėjų dėmesio.
Kolekcijos pristatymo pabaigoje publika išvydo trumpa vaizdo klipą, pristačiusį visą Wango kūrybinę karjerą, o šou finale podiumu ristele leidosi pats dizaineris, dar ir sušokęs improvizuotą triumfo šokį.
TAIP PAT SKAITYKITE: Užburiančiame „Givenchy“ mados spektaklyje Niujorke podiumu žengė ir lietuvės