„Pirmoji „Vyrų mados savaitė“ buvo išties ypatinga – mums pavyko išpildyti jau keletą metų puoselėjamą idėją atkreipti dėmesį į vyrišką estetiką ir atskleisti glaudų ryšį tarp mados ir meno. Be to, pati būdama dėstytoja, prioritetu laikau ir išskirtinį dėmesį edukacinei ir pažintinei renginio turinio daliai. Didžiuojamės, kad jau pirmaisiais metais į Lietuvą pavyko pritraukti tokią tarptautinio lygio mados ir modernaus meno žvaigždę kaip Daniele'į Cavalli! Toks startas įpareigoja, tad ir šiemet ruošiame staigmeną“, – teigė „Trend Wave“ įkūrėja Marija Palaikytė.
Pirmoji „Vyrų mados savaitė“ lankytojus traukė ir Lietuvoje pripažintų mados industrijos atstovų bei užsienio svečių edukacinėmis paskaitomis – savo patirtimi dalijosi Juozas Statkevičius, M.Palaikytė, Aistis Mickevičius, vyriškos mados dizaineris iš Italijos Massimiliano Donnarumma ir kiti. Itin didelio susidomėjimo sulaukė ir „Stilingiausio Lietuvos vyro“ rinkimai.
„Stilingiausiojo rinkimai buvo viena pagrindinių „Vyrų mados savaitės“ sudedamųjų dalių. Tokiu būdu norėjome pagerbti tuos, kurie nebijo atrasti ir parodyti savo stiliaus, nes tai gali tik brandi ir susiformavusi asmenybė. Džiaugiamės, kad Lietuvoje išsiskiriančių žmonių iš tiesų nemažai. Todėl praeitų metų nominacijose varijavo skirtingų stilių atstovai: nuo klasikos iki bohemos, nuo sceninio įvaizdžio iki moderno.
Vis dėlto Metų stilingiausio vyro titulą laimėjo neabejotinai viena ryškiausių Lietuvos asmenybių, iškiliausias šalies dizaineris Juozas Statkevičius, jo laukė pagrindinis prizas – kelionė į Niujorką! Šiais metais vėl dairomės įdomių, išskirtinio stiliaus vyrų, todėl verta pasitempti ir nebijoti išsiskirti iš minios. Tuo labiau kad kasmet nominacijų sąrašą pildysime naujomis kategorijomis, tad nuobodu tikrai nebus, pažadame!“ – pasakojo „Trend Wave“ bendraturtė Julija Valiulienė.
M.Palaikytės teigimu, pagrindinė organizatorių ambicija – šį plataus spektro renginį užauginti iki tarptautinio lygio mados festivalio.
„Tai nėra tik vyrams skirtas renginys išskirtinai tik apie vyrišką madą. Tai ypatingas kultūrinis projektas, kuris skirtas visiems. Šių metų turinys labai išsiplėtė, tačiau visada sieksime išlaikyti pamatinę idėją – mados ir meno ryšį. Parodos, kolekcijų pristatymai, tarptautinio lygio mados industrijos ekspertų pranešimai, „Pop Up“ parduotuvė, „Stilingiausio Lietuvos vyro“ rinkimai – visa tai bus antrojoje „Vyrų mados savaitėje“, – būsimo renginio idėja dalijosi M.Palaikytė.