Sunkmetis judina net didžiausius rinkos žaidėjus
A.Jatautienė atvira – prie ekonominių ir geopolitinių pokyčių prisitaikyti nelengva nei vienai drabužių pramonėje dirbančiai įmonei. Esą smulkesni verslai kartais jų išvis nepakelia ir yra priversti užsidaryti, o didesnieji turi laviruoti – uždaryti fizines parduotuves, orientuotis į elektroninę prekybą ar net atleisti darbuotojus. Tad apsispręsti įgyvendinti didelius pokyčius sunkmečiu buvusiai „Textilitei“ tikrai nebuvo lengva.
„Kai pasaulį verčia įsitempti ekonominė situacija – mes renkamės drąsą – ne bijoti ir vilkinti, o išdrįsti ir veikti. Kelią įveikti gali tik eidamas. Juk, rodos, niekada nebus tinkamo laiko imtis pokyčių. Tačiau kai turi aiškią viziją ir stovėti vietoje yra ne tau, tuomet imi ir darai. Tiek pandemija, tiek politinė situacija, žinoma, nebuvo palankios verslo plėtrai, tačiau išlaukėme tinkamos akimirkos. Pokyčiai yra neišvengiami. Jie padeda judėti iš sąstingio ir įkvepia ieškoti naujų krypčių. Pagrindinė pokyčių priežastis – klientų poreikių transformacija ir noras susidėlioti aiškesnį, patrauklesnį konceptą“, – teigia ji.
„Kai pasaulį verčia įsitempti ekonominė situacija – mes renkamės drąsą – ne bijoti ir vilkinti, o išdrįsti ir veikti.
Dabar klientes prekės ženklas pasitinka ne kaip „Textilite“, o kaip „Été Studio“. Tačiau pavadinimas – ne vienintelis pokytis.
„Ne paslaptis, kad rinkoje turi būti išskirtinis, atpažįstamas. Tačiau paskutiniu metu ėmėme pastebėti prekės ženklus, kurių sąskambis priminė „Textilite“. Nenorime būti maišomi ir būti asocijuojami su kažkuo kitu. Norime eiti savo keliu. Klientės sako: „Esate gero jausmo parduotuvė“. Tad ir naujasis pavadinimas ,,Été Studio“ (pranc. l’été– vasara) yra apie gerą jausmą. Čia yra visko – spalvų, jaukumo, šviesos ir šešėlių žaismo, kokybiškų patirčių, pamėgtų formų ir siluetų, skirtingų skonių, daug lengvumo ir elegancijos“, – dalijasi A.Jatautienė.
Prieš ketverius metus pirmoji „Textilite“ parduotuvė duris atvėrė Ukmergėje, prieš dvejus – Kaune. O dabar, pirmąkart per ketverius veiklos metus, šis prekės ženklas atkeliavo ir į sostinę. Vilnius plėtrai buvo pasirinktas ne veltui.
„Mes puikiai žinome, iš kokių miestų klientės atvyksta pas mus, mes puikiai jas pažįstame – žinome, kas jos – tai valstybės tarnautojos, medikės, pedagogės, teisininkės, visuomenės veikėjos. Ir nesumeluosiu, didžioji dauguma jų – iš Vilniaus. Tačiau parduotuvės Vilniuje atidarymas plėtros planų ciklo tikrai neuždaro – anaiptol – „rekonstruosime“ savo elektroninę parduotuvę ir po truputį žingsniuosime į Latviją, Estiją, Lenkiją“, – ambicingus planus atskleidžia moteris.
Kvies ne tik apsipirkti, bet ir susitikti
Sostinėje parduotuvė įsikūrė prekybos centre, kuris yra pačioje sostinės širdyje – verslo centrų, biurų kvartale. Lokaciją komanda rinkosi atidžiai – esą buvo svarbu konkurencinga aplinka, kurioje kuriasi patrauklūs verslai.
„Été Studio“ ir toliau tęs „gero jausmo“ tradicijas. Tai patraukli, jauki erdvė, kurioje klientės ras stilingus, jų poreikius atitinkančius sezoninių kapsulių drabužius – nuo lengvų palaidinių, suknelių, iki išskirtiniu dizainu pasižyminčių kostiumų, paltų. Mūsų stiprybė yra ta, kad galime pasiūlyti profesionaliai išpildytą eilutę, taip padedame sutaupyti laiko ir vietos klienčių spintose. Nuo šiol asortimentą papildysime išskirtinio koncepto ir kokybės džinsais. Asortimento formavimui skiriame išsamų dėmesį – svarbiausia pasiūlyti tai, ko reikia klientei“, – su naujovėmis supažindina prekės ženklo vadovė.
O kartu – kaip ir anksčiau – drabužių sau galės surasti kiekviena moteris – nuo 34 iki 50 dydžio.
„Nesame masinės gamybos propaguotojai – gaminame vos po 30–40 vienetų būtent tos spalvos švarko ar būtent to rašto suknelių. Taip mūsų klientės turi galimybę įsigyti drabužių, su kuriais atrodys unikaliai. Tačiau nuo šiol siūlysime ne tik unikalumą, bet ir bendruomenę – „Été studio“ bus erdvė, kurioje gera susitikti. Kviesime į dizaino vakarus, mados pusryčius, susitikimus naujienoms, mados pulsui aptarti. Norime paprasto, tikro kontakto. Vietoj „ateik ir pirk“, siūlome „ateik ir dalyvauk mūsų gyvenime“, – sako ji.
Įkvėpimo semiasi iš moteriško kolektyvo
Įmonės prekės ženklo vadovė pripažįsta – plėstis ir įgyvendinti didelius pokyčiu sunkmečiu tikrai nėra lengva. Tačiau esą viskas lengviau, dirbant su palaikančia komanda.
„Komandiškumas ir bendruomeniškumas yra mano variklis. O kaip kitaip? Tik drąsūs ir stiprūs gali padaryti, rodos, neįmanomus dalykus. Na, ir dar charizma čia svarbi. Tokios esame mes – vienos kūrybiškos, kitos verslios, trečios turi ir tai, ir tai. Būnant tokioje atviroje, priimančioje komandoje jautiesi laisvas, sudarytos visos sąlygos idėjoms gimti ir būti įgyvendintoms“, – aiškina ji.
Ir griauna stereotipus apie sunkumus, kurie neva kyla darbovietėse, kur dirba daug moterų – esą viskas priklauso nuo žmonių nusiteikimo ir požiūrio į darbą, o ne nuo jų lyties.
„Kai visus vienija bendras tikslas ir visiems priimtinos priemonės tikslui pasiekti – nėra jokio skirtumo vyriškame ar moteriškame kolektyve darbuojiesi. Mano patirtis visokia – dėsčiau studentams aukštosiose mokyklose, dirbau įvairiuose mados prekių ženkluose ir visur visko buvo – kai kur – vien vyrai, kai kur – išskirtinai tik moterys. Kad ir su kuo bedirbčiau, man visi sutikti žmonės ir išmoktos pamokos buvo dovana ir laimė. Šis prekės ženklas kuriamas moterų bendrystės varomąja galia. Čia moteriška intuicija neprasilenkia su logika, randami geriausi sprendimai, ir kuriamos ateities perspektyvos“, – šypsodamasi sako A.Jatautienė.
Ir priduria, kad darbe praleidžiame didžiąją dalį savo dienos, todėl reikia mėgautis viskuo, ką darai. O kad darbas džiugintų, darbovietėje moterys puoselėja ir gražias tradicijas.
„Organizuojame „Mados pusryčius“, kurių metu susirenka visa komanda, kad aptartų naujausias kolekcijas, padiskutuotų. Taip pat švenčiame gimtadienius. Nėra nieko gražiau už laiką, kurį gali skirti renkant gėlių žiedus tądien gimtadienį švenčiančiai kolegei. Ir žinoma, daug kalbamės“, – atskleidžia ji.