Aukštosios mados kolekciją Paryžiuje pristatęs G.Armani: „Grožio siekis – amžinas. Apie tai ir ši kolekcija“

„Laikai, kuriais gyvename, verčia mus likti namuose ir turėti labai ribotą socialinį gyvenimą, tačiau grožio siekis yra amžinas. Apie tai ir yra ši kolekcija“, – vogue.com sakė 86-erių italų dizaineris Giorgio Armani po to, kai Paryžiuje buvo pristatyta „Giorgio Armani Privé“ 2021 m. pavasario ir vasaros aukštosios mados kolekcija.

Didžiąją praėjusių metų dalį praleidęs užsidaręs namuose Forte dei Marmi ir Bronyje, vogue.com teigimu, sausio pradžioje G.Armani sugrįžo į savo studiją. „Eidamas į savo studiją tuščiomis miesto gatvėmis, nuolat esu paliečiamas Milano grožio ir ramybės“, – sakė dizaineris.

Santūria poezija, pasitelkdamas aukštosios mados kalbą, G.Armani interpretavo naujai atrastą miesto, kurį myli, nuogumą.

Jo 50 modelių aukštosios mados kolekcijoje vyrauja ilgos puošnios suknelės ir ilgų sijonų bei permatomų palaidinių ar švarkelių deriniai. Daug pilkšvų ir žalsvų atspalvių, tamsiai mėlynos spalvos, ypač akį patraukia skaisti raudona ir rožinė, taip pat kolekcijos pristatymo pabaigai palikta sodri, ryški mėlyna suknelė apnuogintais pečiais.

VIDEO: Paryžiuje G.Armani pristatė aukštosios mados kolekciją apie amžiną grožio siekį

Paliesdamas pandemijos laikotarpį, dizaineris vogue.com sakė, kad geba greitai prisitaikyti, todėl kolekcijos kūrimo eiga buvo sklandi ir nenutrūkstama. O pradėta vakcinacija nuo koronaviruso ir valdžios pasikeitimas Amerikoje jam teikia naujos pradžios ir vilties jausmą.

G.Armani pripažino, kad per visus tuos mėnesius, kaip ir daugelis mūsų, pasiilgo gyvo bendravimo su žmonėmis.

„Man tikrai trūksta ryšio su kitais žmonėmis. Dabar mes pradedame suprasti, kas yra tikroji prabanga: laisvė vaikščioti lauke, keliauti, pamatyti savo draugus ir artimuosius. Aš labai to laukiu, – sakė dizaineris ir pridūrė: – Būsiu paskiepytas: tai yra mano, kaip senyvo amžiaus piliečio, pareiga ir teisė. Aš tiesiog laukiu, kol tai įvyks, ir, tiesą sakant, nekantrauju.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis