Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Balenciaga“ be Alexanderio Wango: meno direktorius atsisveikina

Tai, apie ką nuo vasaros kalbėta mados kuluaruose, pasirodė tiesa: dizaineris Alexanderis Wangas palieka senųjų mados namų meno direktoriaus postą, kurį užėmė nuo 2012 m. žiemos.
Alexanderis Wangas
Alexanderis Wangas / H&M nuotr.
Temos: 2 Mados namai Mada

Wango karjera šiame poste buvo kur kas trumpesnė nei pirmtako Nicolaso Ghesquière‘o, praleidusio čia 15 metų, ir išėjusio iš „Balenciaga“ į „Louis Vuitton“.  

„Balenciaga“ kontroliuojančioji bendrovė „Kering“ šiuo metu ieško naujo meno direktoriaus, kuris, kaip šnekama, nebūtų tokia žvaigždė kaip Wangas (pavyzdžiui, Lady Gagos suknelė paskutiniame Metropolitano muziejaus didžiajame pokylyje – Alexanderio darbas).

AFP/„Scanpix“ nuotr./Alexanderis Wangas ir Lady Gaga
AFP/„Scanpix“ nuotr./Alexanderis Wangas ir Lady Gaga

Esama versijų, kad sprendimą skirtis su dizaineriu paskatino ir pastarasis „Gucci“ sprendimas paskirti vadovu mažai kam žinomą Alessandro Michele, suteikusį kompanijai naują kvėpavimą ir pritraukusį naujų klientų. Nors Wango laikais „Balenciaga“ plėtra irgi buvo įspūdinga. 

„Scanpix“ nuotr./„Balenciaga“ 2014-15 m. ruduo-žiema.
„Scanpix“ nuotr./„Balenciaga“ 2014-15 m. rudens-žiemos kolekcijos modelis.

Panašu, kad Wangas ketina toliau plėtoti ir taip populiarų savo prekės ženklą „Alexander Wang“.

Ką veiks Wangas? Kol kas – pristatys paskutinę „Balenciaga“ kolekciją Paryžiaus mados savaitėje, prasidedančioje rugsėjo 29-ąją, o vėlgi kuluaruose šnekama apie dizainerio derybas su privačiais investuotojais – jis ketina toliau plėtoti ir taip populiarų savo prekės ženklą „Alexander Wang“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos