Bikinio depiliacijos metamorfozės

Šiais laikais depiliacijai daug dėmesio skiria ne tik moterys, bet ir vyrai. Na, o tendencijos, kaip TAI turėtų atrodyti, labai skiriasi. Naujausiais duomenimis, bent jau Didžiosios Britanijos moterys gali per daug nesirūpinti bikinio depiliacijos variacijomis. Kodėl? Pasirodo, pamažu tai darosi jau nebemadinga...
Bikinio depiliacija darosi nebemadinga?
Bikinio depiliacija darosi nebemadinga? / Fotolia nuotr.

Apklausos duomenimis (joje dalyvavo 1 870 moterų), net 51 proc. respondenčių ne itin stengiasi puoselėti šį intymų plotelį, o 45 proc. prisipažino, kad tai atsibodo ir vargina. 62 proc. apklausoje dalyvavusių dailiosios lyties atstovių įsitikinusios, jog jų vyrams tai nėra labai svarbu ir apskritai jiems neva labiausiai patinka natūralus vaizdas.

Beje, atlikėja Lady Gaga ir žymi aktorė Gwyneth Paltrow, Ellen Degeneres laidoje prabilusi apie savo intymios šukuosenos pasirinkimą, taip pat pritaria naujai depiliacijos, tiksliau – nedepiliacijos, madai. Nejaugi galime pamiršti skutimosi peiliukus, specialųjį depiliacijos vašką ir nepageidaujamus plaukelius šalinančius kremus?

Tikrai ne. Juk kiek žmonių – tiek nuomonių. Visgi paklauskite savęs, ar ne per daug sureikšminamos tos bikinio srities mados? Vienu metu moterys iš proto ėjo dėl braziliškos kai paliekama siaurutė juostelė, paskui dėl visų plaukelių depiliacijos...

Štai rašytoja ir feministė Caitlin Moran, parašiusi tikru bestseleriu tapusią knygą How To Be A Woman, sako, kad visa bikinio zonos depiliacija – tai pornografinių filmų įtaka, ir vadina tai visišku absurdu. Pasak jos, kam to reikia? Juk natūraliai taip atrodo tik nesubrendusios mergaitės, o ne suaugusios moterys. Tad kam gi niekinti savo brandumą?..

O ką mano vyrai? Kita speciali apklausa parodė, kad bent jau britams naujoji mada visiškai priimtina. Tačiau jiems ypač aktualus buvo vienas dalykas – svarbiausia, kad tai atrodytų tvarkingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis