Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Boss“ kolekcijoje – Niujorko panoramos atspindžiai

„Boss“ prekės ženklo kolekcija ant Milano mados podiumo parodė svarbų dalyką – modeliai patogūs ir skirti juos dėvėti, o ne vien gėrėtis jais, be to, spalvos ir raštai žaismingi ir nenuobodūs. Vokiečių prekės ženklas parodė aprangos tendenciją – aiškumas, modernumas ir „urban“ stilius.
„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kaip rašo wwd.com, ši kolekcija estetiška su „sporto elementų detalėmis bei žavių spalvų palete“. Variantų pasiūla gausi tiek moterims, tiek vyrams, dievinantiems ramią prabangą ir tikintiems paprastumo jėga.

Prekės ženklo „Boss“ vystytoją Ingo Wiltsą, kuris gyveno Niujorke kurį laiką, įkvėpė dangoraižių, šviesų ir dangaus atspindžiai Hudsono upėje. Tad tiek raštų, tiek tiek modelių siluetuose svarbi geometrija, linijos, kampai.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Boss“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Tad jis pats siūlo nenustebti, jog kolekcijos pagrindą sudaro įvairūs mėlyni atspalviai (nuo debesų melsvumo iki nakties dangaus mėlio), o juos papildo ryškios ir aiškios spalvos – raudona, geltona, pilka, juoda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs