„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcija – langeliai, raštai ir įspūdingi auskarai

Ką tik praūžusi Niujorke, mados savaitė penktadienį persikėlė į Londoną, kur šeštadienio vakarą buvo pristatyta mados namų „Burberry“ 2018 m. šiltojo sezono kolekcija.
„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Mados namų dizaineris Christopheris Bailey, norėdamas, kad naujoji ateinančių metų kolekcija taptų itin populiari ir susilauktų sėkmės tarp jaunimo, rado sprendimą – pasiteiravo kolekcijos drabužius vilkėsiančių modelių, kaip šie norėtų atrodyti ant podiumo.

„Daug dirbome ties įvaizdžiu, sujungėme juos, bet prieš tai įsitikinome, kad visi modeliai jaučiasi gerai vilkėdami vienus ar kitus drabužius. Klausėme jų, ar nori vilkėti šias kelnes, su kuo labiau nori jas derinti ir pan.“, – Vogue.co.uk pasakojo dizaineris.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Pasak jo, svarbiausias šios kolekcijos pristatymo akcentas buvo, kad „modeliai jaustų drabužius“. Modeliai entuziastingai priėmė šį Ch.Bailey pasiūlymą ir parodė, kaip kieti vaikiai nori dėvėti aukštosios mados kūrinius.

Ateinančių metų pavasario ir vasaros kolekcijoje vyrauja mados namų vizitine kortele tapę langeliai, išskirtinumo suteikia masyvūs blizgantys auskarai.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Burberry“ 2018 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Peržvelgus „Burberry“ kolekciją, galima ir pajuokauti, kad mados namai kitų metų pavasarį ir vasarą prognozuoja gana vėsius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis