Mados namų dizaineris Christopheris Bailey, norėdamas, kad naujoji ateinančių metų kolekcija taptų itin populiari ir susilauktų sėkmės tarp jaunimo, rado sprendimą – pasiteiravo kolekcijos drabužius vilkėsiančių modelių, kaip šie norėtų atrodyti ant podiumo.
„Daug dirbome ties įvaizdžiu, sujungėme juos, bet prieš tai įsitikinome, kad visi modeliai jaučiasi gerai vilkėdami vienus ar kitus drabužius. Klausėme jų, ar nori vilkėti šias kelnes, su kuo labiau nori jas derinti ir pan.“, – Vogue.co.uk pasakojo dizaineris.
Pasak jo, svarbiausias šios kolekcijos pristatymo akcentas buvo, kad „modeliai jaustų drabužius“. Modeliai entuziastingai priėmė šį Ch.Bailey pasiūlymą ir parodė, kaip kieti vaikiai nori dėvėti aukštosios mados kūrinius.
Ateinančių metų pavasario ir vasaros kolekcijoje vyrauja mados namų vizitine kortele tapę langeliai, išskirtinumo suteikia masyvūs blizgantys auskarai.
Peržvelgus „Burberry“ kolekciją, galima ir pajuokauti, kad mados namai kitų metų pavasarį ir vasarą prognozuoja gana vėsius.