„Burberry“ dizainerio R.Tisci žinutė – gelbėkime nykstančius Amazonės atogrąžų miškus

Londono mados savaitėje „Burberry“ mados namai pristatė 2020 m. pavasario ir vasaros kolekciją. Savo instagramo profilyje jie savo kolekciją pažymėjo grotažyme #Evolution. Kur „nuevoliucionavo“ šių mados namų dizaineris Riccardo Tisci?

Kaip „Burberry“ atstovus cituoja rafinery29.com, „kol vieni svečiai perka skrydžius, kad pasižiūrėtų kolekcijos šou Londone, yra projektų, kurie daro viską, kad būtų išsaugoti Amazonės atogrąžų miškai Brazilijoje“. Gal todėl podiumo centre buvo pastatyta garso sistemos instaliacija. Netylėkim – kalbėkim, būkim išgirsti!

Riccardo Tisci niekada anksčiau nebuvo aiškiai pasiuntęs aktyvių ir prasmingų žinučių, kuriomis būtų reaguojama į reikšmingus įvykius pasaulyje.

2020 m. kolekcijoje „Burberry“ estetika išlaikyta, tačiau praplėsta susirūpinimo žinute dėl ateities. Tad ir spalvų pagrindas – iš vadinamosios neutralios paletės: kupranugario, juoda, balta, pilka, alyvuogių žalia. Žinoma, buvo ir raudonos ar mėlynos, šiame kūrybiniame manifeste jos suskambėjo naujai.

Išskirtinius modelius demonstravo Kendall Jenner, seserys Gigi ir Bella Hadid, Frida Beja Erichsen, Agyness Deyn, Irina Shayk. Pirmoje eilėje jas bei kitus modelius stebėjo Lily Aldridge, Isabelle Huppert ir kitos garsenybės.

VIDEO: Ant „Burberry“ podiumo – supermodeliai ir netikėtas Kendall Jenner išvaizdos pokytis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis