„Burberry“ kolekcija – ir brandžiam, ir jaunam

Drauge su „Burberry“ mados namų dizaineriu Riccardo Tisci užmeskime akį į priekį – 2019–2020 m. rudens ir žiemos sezoną.
„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Madinga gatvės apranga – įsimintinas R.Tisci braižas, rašo wwd.com. Moterims – pripūsti tarsi čiužiniai paltai, stilingi kupranugario spalvos lietpalčiai, paltuko stiliaus tiesios chaki spalvos suknelės, vyrams – juodos ir raudonos spalvos kelnės, pūkinės striukės, spalvingi švarkai.

VIDEO: Gigi Hadid prikaustė visų dėmesį – pirmą kartą žengė ant „Burberry“ podiumo

Dizaineris siūlo aprangą kiekvienam – mamai ir dukrai, tėvui ir sūnui, žodžiu, siekiamybė aprengti nuo galvos iki kojų. Pats dizaineris pasakė po kolekcijos pristatymo, kad „Burberry“ filosofija yra apie „įskaičiuojant, o ne išskyrus“.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Tas kūrimas vyresniam, brandžiam ir jaunam, augančiam matyti ir „Burberry“ kolekcijoje. Juk dviejų kartų klientų poreikiai skiriasi, jie kitaip mato pasaulį ir kitaip išreiškia save.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Burberry“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

„Man „Burberry“ yra gyvenimo būdas, o ne mados prekės ženklas, ir jis reprezentuoja šalį“, – įsitikinęs R.Tisci.

Įvertinkite kolekcijos modelius:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis