Naujausia kolekcija pristatyta Londone, Kensingtono soduose sukurtoje specialioje erdvėje. Jau nesyk „Burberry“ šou papildė gyvai atliekama muzika, ne išimtis ir šis kartas – naujosios kolekcijos pristatymą lydėjo gausybę apdovanojimų pelniusio britų dainininko Jake'o Buggo pasirodymas.
Šių mados namų gerbėjai paprastai daugiau mažiau žino, ko tikėtis iš naujosios kolekcijos – „Burberry“ paprastai nedaro kardinalių stilistinių pokyčių, tačiau žaidimų detalėmis, technikomis, spalvomis visada būna gausu.
Ir šįkart ant podiumo karaliavo militaristinės stilistikos paltai, švarkai, sportinės kailiu puoštos striukės, lietpalčiai, apsiaustai, modelių kūnais vilnijo plisuotos ir marškinėlių tipo suknelės, buvo galima išvysti patrumpintų ir platėjančių kelnių.
Nuo medžiagų ir tekstūrų įvairovės raibo akys: blizgi pitono oda, metalizuotas gėlių ir geometrinių raštų žakardas, pitono oda puoštas avikailis, rankomis siuvinėtos gėlės iš žvynelių, lengvi blizgūs audiniai, pitono rašto žoržetas, šilkas...
Priešingai, nei šiltojo sezono kolekcijoje, rudeniui skirtas koloritas žymiai sodresnis, dominuojančios spalvos – raudona ir safyro mėlyna, militaristinė žalia, garstyčių, ryški ar tamsi mėlyna, metalo pilka ir, žinoma, niekada nedingstančios juoda ir balta.
Naujosios kolekcijos pristatymo metu ant podiumo šmėžavo rankinės ir batai, kuriems jau dabar prognozuojama naujųjų „it“ aksesuarų ateitis – „The Patchwork“ linijos rankinės ir aulinukai „The Buckle Boot“.
Teigiama, jog naująja rankinių kolekciją įkvėpė klasika tapusio mados namų lietpalčio diržo sagtis. Kiekviena rankinė yra unikali ir turi pavadinimą.
Jos žaižaruoja spalvomis, skiriasi tekstūromis ir siuvinėjimu, tačiau visoms bendra tai, kad jos turi blizgią sagtį, kuri sukuria galimybę rankinę permesti per petį, nešioti su ilga rankena ar kaip delninę.
O štai naujuosius „The Buckle Boot“ aulinukus įkvėpė kolekcijoje gausiai naudota adymo technika ir klasikiniai guminiai botai – batai pagaminti iš gyvatės odos bei guma dengtos odos, jie turi charakteringą iškilią pakulnę ir ryškias siūles.
Daugiau kaip prieš 150 metų įkurti mados namai „Burberry“ visada turėjo ištikimą žinomų gerbėjų būrį, tad ir kolekcijos pristatyme Kensingtono soduose susirinko daugiau kaip 1000 svečių. Tarp jų buvo galima išvysti „Burberry“ reklaminių kampanijų žvaigždes Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Suki Waterhouse, Bella Yentob, Amber Anderson ir Joshą Whitehouse'ą.
Šou taip pat stebėjo atlikėjai Ellie Goulding ir The Weeknd, modelis ir aktorė Clémence Poésy, modeliai Alexa Chung, Erin O’Connor, Lily Donaldson, mados fotografas Mario Testino, stiliaus ikona Olivia Palermo, mados redaktorė, stilistė Miroslava Duma, modelis Elena Perminova ir daugybė kitų.
Naujausią, ką tik ant podiumo pristatytą „Burberry“ kolekcija jau galima apžiūrėti, o panorus, iš anksto užsisakyti patikusius rūbus ir aksesuarus pagrindiniame mados namų salone Londone.
Visai neseniai „Burberry“ paskelbė apie planus pakeisti kolekcijų pristatymo sistemą – nuo šių metų rugsėjo šie mados namai vietoj 4, organizuos viso labo 2 didelius kolekcijų pristatymus per metus. Vieno šou metu bus pristatomi drabužiai ir vyrams, ir moterims, o pačios kolekcijos taps nepriklausomos nuo sezonų.
Dar daugiau – žadama, kad nuo rugsėjo naujausių „Burberry“ kolekcijų rūbus bus galima įsigyti iškart po pristatymo. Šiuo metu dalį rūbų galima įsigyti iš anksto užsisakius, o palaipsniui visa kolekcija parduotuves pasiekia per kelias savaites.