„Burberry“ reklaminėje kampanijoje – kylantys mados, kino ir muzikos pasaulio talentai

Prieš porą dienų naująją 2015 m. rudens-žiemos reklaminę kampaniją pristatę britų mados namai „Burberry“ atsigręžė į jaunuosius įvairių sričių talentus. Stilingoje fotosesijoje, kurtoje vieno garsiausių mados fotografų Mario Testino, įamžintos kylančios mados, muzikos ir kino pasaulio žvaigždės. Fotosesija vyko Londone, užburiančioje St. James erdvėje.
„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminė kampanija
„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminė kampanija / ©Burberry/Testino nuotr.

„Šioje reklaminėje kampanijoje mes pristatome jaunuosius talentus iš muzikos, mados ir kino pasaulio. Matyti juos visus kartu ikoniškame Londono fone – tai būdas pagerbti sąjungą tarp puikios Londono energijos ir ilgamečių miesto tradicijų“, – teigė „Burberry“ mados namų dizaineris ir vadovas  Christopheris Bailey. 

©Burberry/Testino nuotr./„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminės kampanijos užkulisiai
©Burberry/Testino nuotr./„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminės kampanijos užkulisiai

Reklaminė kampanija, sukurta vadovaujant pačiam Bailey, pristato 12 jaunų britų iš kino, muzikos ir mados pasaulio. Daugeliui jų tai pirmasis bendras darbas su „Burberry“. 

Mario Testino darytose nuotraukose – modeliai Ella Richards, Florence Kosky, Harry Treadaway’ius, aktorė Holliday Grainger, muzikantai ir grupės „Hidden Charms“ nariai Ranaldas Mcdonaldas, Oscaras Robertsonas ir keletas kitų. 

©Burberry/Testino nuotr./„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminės kampanijos užkulisiai
©Burberry/Testino nuotr./„Burberry“ 2015 m. rudens-žiemos reklaminės kampanijos užkulisiai

Kol kas pademonstruotos tik pirmosios kampanijos nuotraukos. Jose modeliai dėvi rūbus ir aksesuarus iš naujosios „Burberry“ rudens–žiemos sezono kolekcijos, kai kurie jų jau dabar įvardijami tikrais sezono topais – pavyzdžiui, „Burberry“ pončas, „The Bucket“ rankinė moterims, „Burberry Carryall“ krepšys. 

TAIP PAT SKAITYKITE: „Burberry“ vyras: poetiška klasika aukščiau visko

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis