Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Burpt“ kūrėja: „Nebūkite mados vergais ar priešais, svarbiausia – išlaikyti savo stilių“

Metų gimtadienį švenčiantis šiuolaikinių drabužių ženklas „Burpt“ gali pasidžiaugti jau ir antrąja kolekcija „The influence of modernism“. Kuo ypatinga ši kolekcija? Jos kūrėja Gintarė Pranckietienė sako, kad drabužiai skirti moderniai, stipriai, šiuolaikiškai miestietei, turinčiai savo siekius, vertybes ir troškimus.
„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modeliai
„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modeliai / Gamintojo nuotr.

– Gintare, kas jus įkvepia?

– Veiklios moterys, kurios gyvena šiuolaikiškame, sparčiai žengiančiame į priekį pasaulyje, kur visi skuba, ieško išskirtinumo, o noras išreikšti save išlaikant savo asmenybę, nekinta. Tokiame pasaulyje gyvenu ir aš, kur visi lekia, laiko viskam trūksta, tačiau norisi pasipuošti arba tiesiog atrodyti tvarkingai, bet nenuobodžiai, nesuvaržant savęs, išlaikant savo patogumo ir judėjimo laisvę. Todėl ir ieškau būdų, kaip pabrėžti savo asmenybę išskirtiniu stiliumi, kuris būtų ir patogus, ir traukiantis akį.

Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis
Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis

– Kuo ši kolekcija skiriasi nuo pirmosios?

– Šioje kolekcijoje siūloma daugiau įvairių kirpimų, audinių, dar didesnis dėmesys skiriamas detalėms, kad juoda ir balta spalvos neatrodytų per daug monotoniškos. Tačiau atiduodama ir didelė duoklė pavasariui bei vasarai – subtiliai įnešama šiek tiek naujų atspalvių, nenuklystant nuo pagrindinio ženklui būdingo spalvų spektro – juoda, balta, žemės spalvos. Šį sezoną siūlau savo įvaizdį paįvairinti žalsvais atspalviais, kurie privalomi net minimalistiškiausią garderobą turinčiai moteriai.

Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis
Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis

– Kodėl jūsų kūryboje vyrauja būtent juoda ir balta spalvos?

– Na, psichologai pasakytų, kad dėvimų drabužių spalvos išduoda asmens charakterio ypatumus ir kad juodą spalvą greičiausiai renkasi asmenys, nusiteikę negatyviai, kad tai blogio simbolis ir pan. Aš tam visiškai nepritariu ir manau, kad ir ryškiai apsirengęs žmogus gali maskuoti savo blogą nuotaiką ar negatyvius jausmus, tikriausiai taip net lengviau nuslėpti savo emocijas.

Taigi į juodą spalvą žiūriu plačiąja prasme. Visų pirma, juoda spalva Europoje ir JAV reiškia negatyvą, Azijoje – laimę, tad mes kiekvienas asmeniškai ir renkamės, su kuo ją asocijuoti. Man juoda spalva – tai stiprios, nepriklausomos, išmintingos, šiek tiek užsispyrusios, mėgstančios išsiskirti asmenybės simbolis. Šiandienėje kultūroje juodoje spalvoje telpa ir elegancija, ir patogumas, o tuo pačiu ir moteriškas paslaptingumas.

Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis
Gamintojo nuotr./„Burpt“ kolekcijos „The influence of modernism“ modelis

– Kodėl šioje kolekcijoje atsiranda žalsvų atspalvių?

– Tai gamtos sukurta spalva, kuri itin artima žmogui, simbolizuoja pavasarį ir įkvepia naujoms idėjoms. Būtent dėl šios priežasties siūlau visoms nebijančioms eksperimentuoti juodos spalvos mėgėjoms savo garderobą šiltąjį sezoną paįvairinti ne tik balta spalva, bet ir pavasariškai žalsvais atspalviais.

– Kokia kolekcijos „The influence of modernism“ pavadinimo kilmė?

– Šiuo metu labai domiuosi XIX a. literatūra, nes būtent tada atsiranda kitas požiūris į moterį kaip asmenybę, kuri gali būti veikli, stipri, reikšti savo jausmus, rinktis šeimą ar karjerą, ar abu variantus kartu. Moteris pradėjo vilkėti vyrišką kostiumą, liemenę, marškinius. Aš kuriu moterims, siekiančioms išreikšti save, toms, kurios neturi daug laiko, toms, kurios nenori savęs varžyti aptemptais drabužiais, aukštakulniais „žudikais“ ar pan.

Man svarbus originalumas ir universalumas, t. y., drabužis turi išryškinti geriausias žmogaus savybes, maskuoti trūkumus ir būti šiuolaikiškas. Būtent modernizmas padarė perversmą tradiciniams reiškiniams, skatino ieškoti naujovių, buvo siejamas su drąsa ir individualumo raiška. Kiekvienoje kolekcijoje eksperimentuoju su savo sprendimais, kurie dažnai klientėms atrodo neįprasti, bet susilaukia daug dėmesio ir teigiamų įvertinimų.

– Kas jums pačiai svarbiau – mada ar stilius?

– Mano ženklas ir esu aš pati. Jis siejamas su šiuolaikišku požiūriu į drabužį: jis turi būt patogus, kokybiškas, įdomus, tinkantis ir kasdien, ir išeigai, tai reiškia, kad šis prekių ženklas yra ne didysis drabužių tinklas, masiškai pildantis savo pasiūlą. Mes nesivaikome madų ir nesame tokie dideli ir galingi, kad jas diktuotume, tiesiog turime savitą, individualų stilių, kuris laikui bėgant galbūt kam nors taps mada.

– Teigiate, kad jums mada yra visiškai nesvarbi?

– Mada yra svarbi tiek, kiek tu iš jos pasiimi abstrakčiu požiūriu, t. y., nekopijuoji visko iš eilės, kas dabar madinga, o tiesiog įvertini tai, kas tinka tavo individualybei, skoniui ir poreikiams. Nereikia būti mados vergu, bet nereikia būti ir jos priešu. Reikia būti šalia jos, išlaikant savitą stilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai