Kaip rašo Vogue.com, Gordonas tęsia savo braižo paieškas, ieškodamas pusiausvyros tarp elegancijos ir romantikos (kuo ir garsus „Carolina Herrera“ prekių ženklas) bei kasdieniškesnio ir jaunatviškesnio požiūrio.
„Kai piešiau eskizus, aš mėginau užčiuopti esmę, kas tą modelį daro ypatingu. Ir tai suvokęs, į ten susitelkdavau, nesvarbu, ar tai būtų rankovė, siuvinėjimas ar spalva, bet jis kolekcijoje yra išgrynintas, išryškintas“, – sakė dizaineris W.Gordonas.
Taigi dar mažiau minimalizmo nei Herreros kūrybos laikais? Wesas nesutinka, sako, kad modeliai vis dar maksimalistiniai.
Čia galime išvysti gigantiškus raukinius, ryškias spalvas, milžiniškus gėlių žiedus. Modeliai ypač išryškėjo baltoje, sterilioje „Shed“ kultūros centro erdvėje.