„Chanel“ sukūrė pirmąją kosmetikos priemonių liniją vyrams

Prancūzų prekių ženklas „Chanel“ per 108 metus (ženklas įkurtas 1910-aisiais) pirmą kartą sukūrė kosmetikos priemonių liniją, skirtą vyrams, rašo Dazeddigital.com.
„Chanel“ parduotuvė
„Chanel“ parduotuvė / Vida Press nuotr.

„Gabrielle Chanel pasiskolino elementus iš vyrų spintos, kad sukurtų moterų stilių, dabar „Chanel“ semiasi įkvėpimo iš moterų pasaulio, kad sudarytų naują asmeninės estetikos vyrams žodyną“, – sakoma prekių ženklo pranešime.

Naujoji linija vyrams pavadinta „Boy de Chanel“ – prekių ženklo įkūrėjos G.Chanel mūzos ir mylimojo – Boy Capelio – garbei. Ją sudaro trys produktai vyrams: tonuojanti priemonė veidui, antakių pieštukas ir drėkinamasis lūpų balzamas.

Kolekcija rugsėjo 1-ąją bus paleista Pietų Korėjoje, likęs pasaulis prie jos prisiliesti galės nuo lapkričio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai