Keliaujančioje AMRES ART galerijoje modelio amplua išbandė ir kolekciją pristatė žinomi Lietuvos vyrai: visuomenininkas, buvęs ilgametis „Barzdų klubo“ prezidentas Valdas Samkus, žurnalistas Marius Jokūbaitis ir verslininkas Linas Pažemeckas.
Charakteringas audinys pabrėžia vyro asmenybę
„Kurdami meninę batiką, iš pradžių turėjome galvoje tik moteris. Tačiau pasišnekėję su dizaineriais supratome, kad ši batika puikiai tiktų ir vyrams. Juk moterys turi daugiau galimybių išreikšti save, o vyrai turi palyginti mažai išraiškos formų.
Taigi pakvietę žinomus vyrus išsirinkti savo batikos audinį ir sukūrę vyriškų marškinių kolekciją pamatėme neįtikėtinas emocines reakcijas, kurių vyrai paprastai nelinkę rodyti“, – sako projekto autorė Rasa Baltė-Balčiūnienė.
Jai pritaria ir kolekcijos modelis V.Samkus, kuris originalią kolekciją palygino su vyriškumo simboliu – barzda: „Galiu pripažinti, kad iš batikos audinio pasiūti marškiniai, kaip ir barzda, pabrėžia charakterį ir suteikia laisvės bei kūrybinio polėkio jausmą. Neįprastos spalvos ir raštai suteikė mano charakteriui naujų atspalvių. Pasirinktas drabužis ne tik atspindi mano vidų, bet ir įpareigoja.“
Kai mūzos vaidmenį atlieka audinys
Neįprastą vyriškų marškinių kolekciją sukūręs dizaineris S.Gandžumianas atskleidė, kad jį įkvėpė audiniai: „Ši batika skleidžia ypatingą energiją. Ji tiesiog verčia kurti. Buvo nepaprastai įdomu prisiliesti prie italų menininko Antonio Meneghetti kūrybos, kurio paveikslų motyvais ir yra išmarginti audiniai. Turėjau galimybę retransliuoti jo meną drabužio vilkėjimo estetikoje. Kiekvienas audinys – tarsi atskira įkvepianti istorija apie kūrybą, saviraišką ir unikalumą. Man buvo įdomu tą emociją įkomponuoti drabužyje.“
Projekto autorė R.Baltė-Balčiūnienė teigia, kad tokie individualūs drabužiai labai stiprina žmogų, o kai žmogus jaučiasi stiprus, jis gali nuveikti labai daug.