„Chloé“ Paryžiuje pristatė šiuolaikinę kasdien galimų dėvėti drabužių kolekciją

Nustatyti šiuolaikinį moters veidą 2018-aisiais yra pagrindinis daugelio dizainerių rūpestis, tačiau mados namams „Chloé“ tai – visą gyvenimą trunkanti aistra. Kovo 1-ąją Paryžiuje pristatyta 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcija, kuria dizainerė Natacha Ramsay-Levi siekia parodyti „dualistines moters iliuzijas, kokia ji yra dabar ir kokia norėtų būti“.
„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„Sipapress“ nuotr.

„Chloé“ merginos – jausmingos ir moteriškos, o drabužių deriniai – tarsi dėvimi be jokių pastangų.

Pristatant ateinančio šaltojo sezono kolekciją, podiumu žengė ir supermodelio Cindy Crawford dukra Kaia Gerber bei manekenė Jean Campbell.

 „Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Kaia Gerber
„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Kaia Gerber

Tarpusavyje kontrastavo kristalais inkrustuoti mezginiai, nėriniai, šilkiniai marškiniai-suknelės, įdomių formų sijonai, minkšti paltai, kailiniai kutai, puošiantys viršutinius drabužius ir sijonus. Visa tai kolekcijai suteikė romantikos prieskonio.

Praėjusį sezoną N.Ramsay-Levi debiutas mados namuose buvo duoklė prekių ženklo steigėjai Gaby Aghion – pagrindinei „Chloé“ merginai. Šiandien dizainerė siekė paženklinti savo tapatybę prekių ženklo atžvilgiu, sukūrusi kolekciją, kuri jai pačiai yra tokia tikra ir artima, mados namų idealas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis