Šią žinią viena iš pirmųjų paskelbė pati agentūra IMG, savo „Instagram“ paskyroje paviešinusi Kaia'ios nuotrauką ir pasveikinusi ją prisijungus prie „šeimos“.
Tai nėra pirmasis merginos susidūrimas su mados industrija: prieš kelis metus tada dar 10-metė Kaia pozavo „Young Versace“ reklaminėje kampanijoje. Tiesa, tada pati Cindy Crawford pakomentavo, kad jos dukra dar kiek per jauna būti modeliu. O neilgai trukus ryškių veido bruožų mergaitę kartu su mama buvo galima pamatyti ir parduotuvių tinklo „J.C. Penney“ reklamose.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Burberry“ reklaminėje kampanijoje – kylantys mados, kino ir muzikos pasaulio talentai
13-ametė supermodelio dukra niekada nebuvo pernelyg saugoma nuo viešumo – ji neretai lydi žymiąją mamą į renginius, tad jau seniai nesibaido fotokameros.
Praėjusių metų pabaigoje „Teen Vogue“ duotame interviu Kaia prisipažino svajojanti apie aktorystę, bet, panašu, tokia svajonė jai nesutrukdys išbandyti ir modelio darbą. Kol kas vertinama, kad podiumui paauglė dar kiek per jauna, tačiau neabejotina, kad ne vienas prekės ženklas norės ją matyti savo reklaminėje kampanijoje.
TAIP PAT SKAITYKITE: Winona Ryder – dar vienas „Marc Jacobs" reklamos veidas