„Comme des Garcons“ kolekcija – prieštaravimų, netikėtumų ir kontrastų dermė

Spalio 11-ąją savo 76-ąjį gimtadienį švęsianti mados prekės ženklo „Comme des Garcons“ įkūrėja Rei Kawakubo Paryžiuje pristatė 2019 m. pavasario ir vasaros kolekciją moterims.
„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo Vogue. com, R.Kawakubo kolekcija – tai lyg „moters psichologinės būklės“ išraiška. Suknelės tarsi antroji oda, kai kurios drabužių detalės tarsi krinta, veržiasi lauk, o kai kurios – supančiotos, neaiškios, lyg minčių spiečius. Ir čia pat galima išvysti priešpriešą – konkrečius grubaus stiliaus batus ir griežto kirpimo paltukus ar švarkus.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/AP nuotr./„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/AP nuotr./„Comme des Garçons“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Moteris – didžioji mįslė, kupina prieštaravimų, tačiau viskas joje dera ir sukuria tobulą netobulumo paveikslą. Būtų kitaip, nejaustume harmonijos ir gyvybės.

Būtent tokia yra ir Rei Kawakubo sukurta „Comme des Garcons“ drabužių kolekcija, žinoma, su garsiosiomis išmargintomis tamprėmis, kaip šių mados namų atpažinimo ženklu. R.Kawakubo neturi vaikų, tačiau šis jos kūrinys yra tarsi kūdikis, kurį ji iščiūčiavo, išmylavo, ištobulino ir paleido į pasaulį, kad garsintų kūrėją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai