Tik vienas dalykas D.Paukštytės kūryboje liko nepakitęs – jau daugelį metų jos madoje dominuoja trys spalvos: juoda, balta ir raudona, ir moterys dėl šio dramatiško derinio ir labai atpažįstamų dizainerės siluetų seniai pametusios galvas.
Šiomis spalvomis, o ypač mėgstamiausia juoda spalva ir jos atspalviais, kūrėja meistriškai žongliruoja ir naujausioje savo kolekcijoje „Black drama“, kurią ir vėl įamžino ilgametis jos bendražygis, žinomas mados fotografas Vaidas Jokubauskas.
„Kodėl būtent šios trys spalvos? Tiesiog mano dizainui juoda ir balta yra techniškai idealios spalvos, o raudona labai harmoningai ir ryškiai jas papildo. Kai drabužiuose daug detalių, nesinori ir daug spalvų – juk tada būtų chaosas.
Be to, tokiam dramatiškam laikotarpiui kaip šis tokios energetiškai stiprios, išraiškingos, emocinį užtaisą turinčios spalvos ypač tinka“, – pasaulinės pandemijos atspindžius savo kūryboje komentuoja dizainerė.
Dėl pandemijos pačiai D.Paukštytei per pastaruosius metus teko lanksčiai adaptuotis prie aplinkybių ir koreguoti savo prekių ženklo kruopščiai sudėliotą rutiną, bet galiausiai viskas išėjo tik į gera. Užuot pristačiusi kolekciją praėjusį pavasarį, tai ji padarė tik spalį, į kurį buvo perkeltas festivalis „Mados infekcija“. Jame dizainerė savo metines kolekcijas pristato jau dešimtį metų.
„Neįtikėtinas jausmas, bet pirmą kartą galėjau niekur neskubėti, kolekciją pabaigti lėtai, skiriant pakankamai dėmesio kiekvienai smulkmenai. Kai kuriems modeliams pabaigti mums su komanda dažnai prireikia net iki mėnesio, ir šįkart turėjome prabangą naudoti tiek laiko, kiek jo reikėjo.
Su malonumu pamiršome, ką reiškia paskutinius kolekcijos akcentus dėlioti tą sunkiausią naktį prieš pristatymą ant podiumo“, – apie pasikeitusią realybę pasakoja D.Paukštytė.
Ir kolekcijos „Black drama“ fotosesiją dizainerė nusprendė perkelti į naujus metus, kai ir jos pačios, ir jos klienčių mintys vis labiau ima suktis apie artėjantį pavasarį, kai aplinkoje visos ima dairytis įkvėpimo naujam sezonui ir naujų idėjų savo garderobui.
„Fotosesiją tyčia stilizavau labai dramatiškai, parinkdama sunkesnius makiažus, masyvią avalynę ir odos aksesuarus. Mano galva, visa tai sukuria vizualinį kontrastą ir harmoningai dera su mano kūrybai būdingu jausmingumu ir emocionalumu – jį kuriu pasitelkusi lengvus, dažnai permatomus audinius, gausias draperijas, kiek chaotišką sluoksniavimą.
Juk kiekvienoje moteryje yra ir tos dramos, ir to trapumo, ir stiprybės, ir pažeidžiamumo – ir toje dermėje tiek daug mūsų ypatingos moteriškos jėgos!“ – įsitikinusi D.Paukštytė.