Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

D.Versace pagerbė garsiojo brolio atminimą – pristatė povandeninio pasaulio motyvų įkvėptą kolekciją

Vykstant Milano mados savaitei „Versace“ pristatė savo naujausią – 2021 m. pavasariui ir vasarai skirtą – kolekciją, įkvėptą povandeninio pasaulio motyvų. Šia kolekcija Donatella Versace pagerbė savo mylimo brolio Gianni, kuris buvo nužudytas 1997-aisiais, atminimą.

Naujausios mados namų kolekcijos, skirtos moterims ir vyrams, pristatymas savaitgalį buvo transliuojamas tiesiogiai, o gyvai jame dalyvavo tik „Versace“ darbuotojai, rašo „Reuters“.

Modeliai žengė smėlėtu podiumu, o aplink – išgalvoto nuskendusio miesto „Versaceapolis“ griuvėsiai, primenantys Atlantidą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Versace“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Versace“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

D.Versace taip pagerbė savo velionį brolį Gianni ir jo jūros žvaigždžių, koralų ir kriauklių motyvus iš kolekcijos „tr ésors de la mer“ (liet. „Jūros lobiai“), kurią jis sukūrė 1992 m. pavasariui ir vasarai.

„Scanpix“ nuotr./Gianni Versace
„Scanpix“ nuotr./Gianni Versace

Praslinkus pirmajai didžiajai koronaviruso pandemijos bangai italų prekių ženklas išliko ištikimas savo tradicijoms: kolekcijose – atviros suknelės ir aukštos platformos, perteikiančios jėgos kupiną požiūrį, į ateitį žvelgiantį su optimizmu ir viltimi.

„Mada sukasi apie svajones svajones, o instinktyviausias atsakymas į tai, ką dabar visi išgyvename, yra noras sukurti naująjį pasaulį“, – svarstė Versace kalbėdama apie savo „Versaceopolio“ idėją.

VIDEO: D.Versace pagerbė garsiojo brolio atminimą – pristatė povandeninio pasaulio motyvų įkvėptą kolekciją

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?