Su „L’Oreal“ priklausančiu prabangiu prancūzišku prekių ženklu „Biotherm Homme“ sutarta išleisti vyriškų produktų liniją. Beckhamas taip pat bus pirmasis ilgametis šio prekės ženklo vyriškos produkcijos ambasadorius.
Kolekciją sudarys nuo 8 iki 12 odos ir kūno priežiūros produktų, kurie kainuos iki 50 dolerių.
Birželį pasirodys pirmoji reklaminė kampanija su buvusia futbolo žvaigžde, kur jis reklamuos populiariausią drėkiklį „Aquapower“, o kitais metais kartu su kompanija jis išleis visą produktų liniją.
Kaip rašo portalas WWD, liniją sudarys nuo 8 iki 12 odos ir kūno priežiūros produktų, kurie kainuos iki 50 dolerių (apie 44 eurus). Manoma, kad Davido Beckhamo vardas ir veidas padės pritraukti vyriškos lyties klientus nuo 25 iki 30-ies metų tiek JAV, tiek Europoje. Neblogai, turint omeny, kad pačiam Davidui 41-eri.
„Biotherm“ generalinis vadovas Davidas Fridlevski, pristatydamas šią naujieną, teigė, kad tai pirmas kartas, kai tokio kalibro vyriškos lyties įžymybė kurs odos priežiūros liniją, o Davidas Beckhamas pridūrė, kad apie tokį dalyką galvojo jau seniai – kol galiausiai apie tai pasišnekėjo su „Biotherm“: „Jie tokie pat ambicingi, kaip ir aš, ir mes su nekantrumu laukiame, kol visiems parodysime savo darbo vaisius.“
Davidas Beckhamas jau nekart bendradarbiavo su tokiais populiariais prekių ženklais kaip „Adidas“, „Coty“, „H&M“ ir pan.
O štai jo žmona Victoria paskelbė, kad rudenį su kita kosmetikos gigante „Estée Lauder“ išleis riboto tiražo dekoratyvinės kosmetikos liniją.