Paklausta, koks drabužis, jos manymu, šiais laikais patraukliausias klientui, D.Vapsvė pasakoja, kad kurdama naująją kolekciją šį kartą rėmėsi visai kitokiais principais nei anksčiau, o dėl požiūrio į madą teko pakovoti net su savimi. „Pirmą kartą kolekciją sukūriau remdamasi ateinančio sezono tendencijomis, tačiau nepamiršau ir savo auksinės taisyklės, kad drabužis pirmiausiai turi būti universalus“, – sako ji.
Pasak kūrėjos, visi jos rudens kolekcijos drabužiai dera tarpusavyje, todėl nesunku sukurti daug skirtingų derinių. „Kurdama šią kolekciją supratau vieną svarbų dalyką: nebijoti keistis ir eksperimentuoti! Ir visai nesvarbu, kad šiandien nori puoštis kaip princesė, o rytoj busi pašėlusi, seksuali ar šiek tiek provokuojanti. Nebijokite keistis, kad kasdieninė rutina netaptų slegianti ir pilka“, – pataria dizainerė.
D.Vapsvė tvirtina, kad reiklūs, stilingi klientai yra jos varomoji jėga. „Man, kaip kūrėjai, didžiausias iššūkis yra nustebinti savo pirkėjus. Kiekvieną sezoną iš manęs gerbėjai tikisi kažko stulbinančio ir dar nematyto, įdomių siluetų ir naujų spalvų. Toks klientų požiūris labai įpareigoja ir todėl visada stengiuosi jų nenuvilti“, – teigia mados namų „Diana Vapsvė“ įkūrėja.
Ne vienerius metus aktyviai dalyvaudama nakties apsipirkimo renginyje „ShoppingNightOut“, D.Vapsvė pripažįsta šio mados gerbėjų susibūrimo svarbą. „Kiekvienais metais mes šio renginio labai laukiame! Mada skatina bendrauti, o tokie projektai kaip „ShoppingNightOut“ leidžia susitikti, paliesti ir pamatyti gyvai“, – pažymi kūrėja.
Palaikydama šiųmetinę „ShoppingNightOut“ plėtros į regionus idėją, D.Vapsvė ragina pasidomėti išskirtine renginio programa: „Smagu, kad šiais metais projektui liko neabejingi ir Kaunas, ir Klaipėda. Dabar ir kiti Lietuvos miestai pajus, kad mada yra galinga, gali suburti tiek daug skirtingų žmonių“.
Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės daugiau ar mažiau žinomi prekės ženklai ir parduotuvių pavadinimai: „Julia Janus“, „2ru2ra“, „Alisos dovanėlės“, „Diana Vapsvė“, „Children City“, „Medvisit“, „L'Occitane“, „Miela.co“, „The Place“, „Private Label“, „One day shop“, „Unlabel“, „Locals.lt“, „Decoshop.lt“, „Aromatų sodas“, „Pudrinė“, „Reda design“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“, „Agne Fashion“, „Taškuota suknelė“, „Miutto“, „De Žavu“, „Gedimino 22“, „My minds“, „JNBY“, „50ct Boutique“, „Blind boutique“, „Trys seserys“, „Ahava Lietuva“, „Glasses on“, „Decolte“, „Zirzė boutique“, „Lu.el“, „De Pari“, „In Boutique“, „C&D style“, „Miki Moda“, „Baltas ir Butikas“, „Naked“, „Mazgas“, „Waggon Paris“, „Eko kolekcija“, „M. Valančiaus 19 boutique“, „Junora Beauty Lab“, „Lighthouzas“, „La Reina“, „Stiklė“, „Majorica“, „Šip šop“, „Gamtos kerai“, „Herkaus galerija“, „Wapsva“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“ ir kiti.
Daugiau informacijos apie naktinį renginį, taip pat virsiantį ir orientaciniu žaidimą, galima rasti ČIA.