Didieji sezono išpardavimai: ką įsigyti dabar, kad nešiotum visus metus?

Įpusėjęs šaltasis sezonas vieniems reiškia didžiulį šilumos ilgesį, o kitiems – geriausius metų išpardavimus. Net jeigu apsiperkame tik internetu, šiemet neturėtumėme praleisti šanso ne tik atsinaujinti garderobą, bet ir sutaupyti.
Stilius
Stilius / Pranešimo autorių nuotr.

„Deichmann Shoelove“ mados tinklaraščio autorė Viktorija Šaulytė-Mockė sako, jog jei karantinas mus kažko pamokė, tai investuoti į universalumą. Stilistė dalinasi patarimais ir gudrybėmis, kaip neprašauti įsigyjant madai ir laikui nepavaldžius drabužius bei avalynę, kuriuos nešiosite visus metus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Patogumo ir universalumo tendencija turi vieną labai gerą bruožą – su tokiais pirkiniais sudėtinga „prašauti“. Vienadienės tendencijos stumiasi į šoną, jų vietą pakeičia klasikiniai modeliai, į kuriuos verta investuoti visus metus, o ypač – per išpardavimus. Vietoje akį traukiančių aukštakulnių, aplikacijų, ryškiai matomų prekės ženklų ar iš koto verčiančių idėjų – daugelis dizainerių žengė žingsnį į visai kitokią realybę ir buvo priversti taikytis prie sparčiai kintančių vartotojų poreikių. Todėl dabartinis laikotarpis – puikus metas ieškoti geriausių perliukų, kuriais džiaugsitės ne tik ankstyvą pavasarį, bet ir vėlyvą rudenį“, – sako stilistė.

Išpardavimas internete – naudokitės proga

Naudokitės tuo, jog perkate internetu. Neskubėkite, gerai apgalvokite pirkinius, nedarykite impulsyvių sprendimų. O pirkdami batus, sugalvokite bent keletą skirtingų progų, derinių ir sezonų, kai įsigyta avalynė bus avima.

V.Šaulytė-Mockė pataria perkant drabužius ir avalynę paisyti 3 taisyklių. Visų pirma, pamiršti sezoniškumą – avalynė ir drabužiai turi tikti didžiajai daliai sezonų. Antra, nesivaikykite vienadienių mados vėjų ir galiausiai – rinkitės komfortą. Ji siūlo atkreipti dėmesį į 3 avalynės tipus, kurie bus reikalingi visais sezonais ir tiks prie daugelio jūsų garderobo akcentų.

Masyvūs aulinukai – pagrindinis stiliaus akcentas

2020-ųjų metų rudens pradžioje, kai daugelis buvome laisvi nuo karantino, pasaulis ėjo iš proto dėl sumodernintų kerzų (engl. chunky boots), kuriuos avėjo beveik visos garsenybės. Neaukštas aulas ir itin stori, spalvoti guminiai padai buvo kiekvienos merginos must-have sąraše. Panašu, kad ši tendencija – niekur nesitraukia, todėl ieškokite šių batų išpardavimų skiltyse.

Pranešimo autorių nuotr. /Masyvūs aulinukai
Pranešimo autorių nuotr. /Masyvūs aulinukai

„Tokio tipo avalynė kas keletą metų išgyvena renesansą, nes ji savyje įkūnija daug skirtingų įvaizdžių: masyvius aulinukus galima avėti tiek prie lengvų vasarinių suknelių, tiek prie sportinių drabužių, tiek prie džinsų ir net klasikinio tipo kelnių. Šie batai, kad ir prie kokio derinio atsidurtų – tampa pagrindiniu akcentu. Pasirinkus tinkamą medžiagą, tokio tipo avalynė gali tikti ir žiemą, ir vasarą“, – sako stilistė.

Pranešimo autorių nuotr. /Masyvūs aulinukai
Pranešimo autorių nuotr. /Masyvūs aulinukai

Renkantis spalvą stilistė rekomenduoja klasikinius tamsius tonus keisti į baltą. Ji tinka tiek prie žieminių derinių, tiek ir prie vasariškų suknelių ar lengvų švarkelių – tai bus universaliausias pasirinkimas šių išpardavimų metu.

Sportiniai bateliai – retro ritmu

Jau ne pirmus metus sportinė avalynė užtikrintai užkariauja rinką, o pandemijos metu net tokie prisiekę elegantiškų aukštakulnių mylėtojai kaip Jimmy Choo, atsigręžė į sportinę avalynę. Tai rodo, kad klasikinė sportinių batelių pora – tai geriausias laimikis per išpardavimus.

„Nenustebčiau, jei sportiniai bateliai greitai pakeistų pavadinimą. Dabar tai kur kas daugiau nei sporto avalynė! Jei net nenuilstanti klasikos gerbėja ir dizainerė Victoria Beckham sukūrė savo sportinius batelius – tai jau šį tą reiškia. Todėl nepaisant sezonų, progų ir net pandemijų – esu įsitikinusi, jog investuoti į sportinę avalynę verta visada“, – sako stilistė.

Pranešimo autorių nuotr. /Universalūs sportiniai bateliai
Pranešimo autorių nuotr. /Universalūs sportiniai bateliai

Atėjus pavasariui ir vasarai, po ilgo ir nuobodaus karantino, po treningų ir vilnonių kojinių sezono, visi bus išsiilgę spalvų. Todėl ir sportinėje avalynėje atgimsta retro stilius: ryškios, neoninės arba atvirkščiai – nublukusios ir prigesintos spalvos.

„Retro tipo avalynė ir net apranga atgimsta pavasarį, kai norisi žaismo, spalvų ir 80-ųjų įkvėpimo. Beje, norint susikurti tikrą retro stilių – nebūtina to daryti nuo galvos iki kojų. Čia avalynė gali būti pagrindiniu akcentu. Tačiau jeigu pasirinksite klasikines spalvas – taip pat neprašausite. Balta arba pieno spalva niekada neišeis iš mados“, – sako stilistė.

Oficiali klasika – bet kokia proga

Galiausiai – klasikų klasika, nemirštantis stilius ir universalumas. Įsispiriami bateliai (angl. loafers) – avalynė, kuri nors ir atkeliavo iš vyriško garderobo, tačiau šiuolaikiniai moteriai tapo neatsiejama aprangos dalimi. Tokį modelį pirkite visus metus ir nešiokite tiek ankstyvą pavasarį, tiek ir vidurvasarį.

„Nors klasikinių batelių stilius išlieka panašus visus sezonus, šiemet jis kiek sumodernėjo. Dabar „ant bangos“ klasikinių batelių derinys su storomis platformomis: stori guminiai padai ir grubumas, kad ir kaip būtų keista, puikiai dera su lengvumu ir elegancija“, – sako stilistė.

Pranešimo autorių nuotr. /Oficiali klasika
Pranešimo autorių nuotr. /Oficiali klasika

Taip pat prie tokių batelių staigaus išpopuliarėjimo smarkiai prisidėjo ir vis populiarėjantis vyriškas stilius moteriškame garderobe. Šiandien moterys su vyriško tipo kostiumu ir grubiais bateliais gali atrodyti taip pat patraukliai ir žaviai, kaip ir su elegantiška suknele. Todėl ir šį sezoną moterų garderobe matysime „oversized“ tipo kostiumus, vyriško kirpimo džinsus ir švarkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis