Pasak „popup.lt“ sumanytojos, Erikos Paulės, šis renginys yra aktualus tiek pirkėjams, ieškantiems galimybės savo šaltojo sezono garderobą atnaujinti neišleidžiant didelių sumų, tiek ir dalyviams, norintiems išparduoti užsilikusius senų kolekcijų drabužius. „Tai – puiki proga kūrėjams atlaisvinti sandėlius ir sukaupti jėgas bei lėšas naujoms kolekcijoms. Na, o lankytojui – unikalus šansas nugvelbti originalius darbus už mažesnę kainą, kartais rasti dar nematytus bandymus parduodamų prototipų tarpe“, – tikina pašnekovė.
Renginio dalyviai galės įsigyti tokių drabužių dizaino ženklų kaip „Doke“, „K. Krupenyte“, „Aimi“, „Harmman“, „Downtown gurl“, „Coat creators“, „Saviti“, „Dear freedom“, „Vuj vuj“, „Flow femme“, „In mood“, „Tauri look“ gaminių, o aksesuarų ir juvelyrikos gerbėjų akis džiugins „erikahoc”, „MHT“, „Anima“, „Cult“ ir „Pintu“ prekių ženklai. Renginio organizatorė pabrėžia, jog šis dalyvių sąrašas yra nuolat pildomas, o jo pasikeitimus galima stebėti oficialiame popup.lt internetiniame puslapyje.
Tačiau svarbu tai, jog renginio formatas sukurtas ne tik apsipirkimui – atvykę į Ogmios miestą rugsėjo 20-22 dienomis čia galės praleisti nors ir visą dieną. Juk renginio erdvėje lauks ir begalė pramogų bei sėkmingus radinius atšvęsti kviečiantys Ogmios miesto restoranai.