Vasario 4–8 d. vykusioje Kijevo mados savaitėje naujausias kolekcijas pristatė apie 60 dalyvių. A.Kuzmickaitė ateinančiam šaltajam sezonui pasiūlė ypač skulptūriškas striukes, liemenes, džemperius ir švarkus.
Neįprasto lengvumo ir trimatiškumo įspūdį jiems suteikia drąsūs dizainerės eksperimentai drugelio tematika. Šį motyvą kaip išskirtinį kūrybos ženklą A.Kuzmickaitė jau įtvirtino tarptautiniu mastu.
Antrąsyk į Kijevo mados savaitę lietuvę dizainerę pakvietę programos „Fashion Scout“ organizatoriai britai neslėpė, kad kitąsyk tikisi ją išvysti ir Londono mados savaitėje.
„Mados rinka yra specifinė. Čia neužtenka tiesiog būti. Reikia kitų patvirtinimo, kad esi ko nors vertas, ypač dabar, kai tiek daug dizainerių ir prekių ženklų. Tokie tarptautiniu mastu svarbūs renginiai kaip Kijevo mados savaitė padeda atskirti, kas yra kas. Tuo pačiu tai vieta susitikti iš tiesų svarbius žmones, kurie gali lemti tarptautinę dizainerių karjerą“, – atskleidė A.Kuzmickaitė.
Pasak mados kūrėjos, keturioliktoji Kijevo mados savaitė, kuri sutraukė apie 20 tūkst. žiūrovų, išsiskyrė vertingais seminarais ir diskusijomis apie tarptautinį mados verslą.
Iškart po to, kai pristatė kolekciją Ukrainos sostinėje, dizainerė sulaukė kvietimo pasirodyti ir Milano mados savaitėje vasario pabaigoje. Per specialų projektą „More Dash: Eye on the East“, kurį rengiant bendradarbiauja ir viena itališkojo „Vogue“ redaktorių Sara Maino, Italijos madai įtakingos šeimos narė, savo kūrybą pristatys dešimt perspektyviausių mados prekių ženklų iš Rytų Europos.
Lietuvoje savo gerbėjus kasmečiu mados šou dizainerė A.Kuzmickaitė džiugins kaip įprasta pavasarį – balandžio 6-ąją.
TAIP PAT SKAITYKITE: Sportbačiai: prie ko juos derina garsenybės ir mados pasaulio atstovės