Dizainerė K.Lisauskė atsisveikina su „Gėda Pelėda“

Vieno garsiausių šalies prekių ženklų „Gėda Pelėda“ dizainerė Kristina Lisauskė nusprendė keisti savo gyvenimą ir judėti į naujus kūrybinius vandenis, rašoma pranešime žiniasklaidai. Nors daugelis šio prekių ženklo neįsivaizduoja be šios kūrėjos, dizainerė tikina, kad jis gali egzistuoti savarankiškai.
Kristina Lisauskė
Kristina Lisauskė / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 2 Mada Rankinė

Didelius pokyčius inicijavusi K.Lisauskė teigia, kad priimti šį sprendimą jai padėjo kelionė po praeitį, kuriant naują kolekciją. „Atmintyje ir pribraižytuose sąsiuviniuose išsamiai ištyrinėjau savo penkerių metų su šiuo prekių ženklu kūrybinį archyvą. Rodos, bevaikščiodama po praeitį prikėliau siūles, pjūvius ir faktūras. Praeities išgyvenimas iš naujo suteikė jėgų, suvokimo ir noro sugrįžti prie to, kas tikra. Prie savo kūrybinių ištakų“, – kalbėjo dizainerė.

Asmeninio archyvo nuotr./Kristina Lisauskė
Asmeninio archyvo nuotr./Kristina Lisauskė

Pasak K.Lisauskės, būtent atsigręžimas į praeitį pastūmėjo ją žengti į naują projektą: „Pastarieji apmąstymai apie savo potencialo išgryninimą įkvėpė judėti toliau – į kitas kūrybines erdves, sritis, kurios man naujos, dar neatrastos.“

Prekių ženklo atstovai palaiko dizainerės pasirinkimą, tačiau užtikrina, kad nuo šiol klientų lauks dar daugiau naujovių. „Dirbdami su Kristina užaugome ir mes, leisdami tobulėti naujajai dizainerių kartai, kurie prisidės prie mūsų prekių ženklo vystymo, tobulindami buvusius produktus ir įvesdami naujų. Mūsų klientai kasmet išvys daugiau nei vieną kolekciją, kurias numatyta kurti bendradarbiaujant ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio profesionalais“, – teigė įmonės vadovas Donatas Puodžiukynas.

Tolesne prekių ženklo sėkme neabejoja ir pati K.Lisauskė: „Penkerius metus augome kartu. Dabar tiek aš, kaip kūrėja, tiek prekių ženklas galime gyventi savarankiškai. Esu užtikrinta, kad jis ir toliau sėkmingai gyvuos, augs ir tobulės.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų