„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Dizainerė M.Grikšaitė-Jankuvienė kolekciją pristatys Ukrainos mados savaitėje

Lietuvos garsenybių ir stilistų pamėgta, prekių ženklo „Mild Power“ įkūrėja ir viena perspektyviausių jaunųjų šalies drabužių dizainerių Milda Grikšaitė-Jankuvienė veržiasi į tarptautinius mados vandenis – rugsėjo 4 d. Ukrainos mados savaitėje kūrėja pristatys savo naujausią drabužių kolekciją, rašoma prekių ženklo pranešime žiniasklaidai.
„Mild Power“ kolekcijos modeliai
„Mild Power“ kolekcijos modeliai / Asmeninio archyvo nuotr.

1997 m. įkurta, du kartus per metus rengiama Ukrainos mados savaitė tapo pirmuoju prêt-à-porter renginiu Rytų Europoje ir visiškai atitinka pasaulinius mados savaičių standartus. Nuo renginio gyvavimo pradžios Ukrainos mados savaitės programoje pasirodė per 100 dizainerių, kurių kolekcijas išvydo daugiau kaip 12 tūkst. svečių, tad ilgainiui buvo sukurtas autoritetingas renginio įvaizdis tarp tarptautinių mados pramonės profesionalų. Ukrainos mados savaitė tapo tramplinu į tarptautinius mados vandenis Annai Kiki, Anouki Gold, Agnei Kuzmickaitei ir daugeliui kitų dizainerių.

M.Grikšaitė-Jankuvienė pasakoja, kad rudenį sudalyvavusi konkurse „Injekcija 2020“ užsibrėžė tikslą savo kūrybą pristatyti ir tarptautiniu mastu:

„Užsitęsęs karantinas įnešė daug nežinios ir neapibrėžtumo, daug mados renginių buvo atšaukti ar atidėti, todėl kantriai laukiau ir stebėjau, kokia situacija, kol vasaros pradžioje gavau teigiamą atsakymą iš Ukrainos mados savaitės organizatorių.

Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos modelis

Pristatyti savo kolekciją šiame renginyje pasirinkau todėl, kad Ukrainos mados savaitė yra vienas svarbiausių Rytų Europos mados renginių, kuris kasmet sulaukia didelio tarptautinio susidomėjimo.

Pandemija žymiai pakoregavo įprastus pasaulio procesus ir naivu būtų tikėtis grįžti į seną būseną, taigi kuriamos naujos taisyklės ir naujos ribos. Reaguodama į situaciją, Ukrainos mados savaitė šįsyk pasivadino „No Season“. Būtent tai padiktavo mano naujausios kolekcijos idėją – ne tik atsigręžiau į savo kūrybos pradžioje naudotus simbolius – debesėlius ir širdeles, bet ir esmine kolekcijos ašimi pasirinkau jokiems sezonams ar negandoms nepavaldų dalyką – meilę.

Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos modelis
Asmeninio archyvo nuotr./„Mild Power“ kolekcijos modelis

Tai mano mėgstamiausia kūrybos tema apskritai: meilė sau, šeimai, gamtai, Dievui ir draugams. Ji – universalus vaistas, – kolekcijos koncepcija dalijasi dizainerė ir priduria, kad pristatymas pandemijos metu išties kupinas iššūkių:

– Tiek dalyvaujant mados renginiuose Lietuvoje, tiek užsienyje, tenka pasukti galvą ne tik dėl pačios kolekcijos ar modelių – vienas sudėtingiausių klausimų dažnai tampa logistika. Tiesa, jaudinuosi ir dėl to, kad iki paskutinės minutės negaliu būti tikra, ar pati fiziškai galėsiu dalyvauti kolekcijos pristatyme – karantinavimosi taisyklės kinta kone kiekvieną dieną, tačiau, nepaisant visko, labai laukiu pirmojo savo kūrybos pristatymo užsienyje.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs