Dizainerio R.Tisci debiutas – 134 modelių „Burberry“ pavasario kolekcija

Dizaineris Riccardo Tisci po „Burberry“ skėčiu nori sutalpinti visas kartas. „Mamą ir dukrą, tėtį ir sūnų“, – sakė pats dizaineris, Londono mados savaitėje pristatydamas savo debiutinę 2019-ųjų šiltojo sezono kolekciją.
„Burberry“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Burberry“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Didžiulė – 134 modelių – kolekcija, ne veltui pavadinta „Karalyste“, buvo suskirstyta į tris dalis: rafinuotą, atsipalaidavusią ir skirtą vakarui. Į šią kolekciją dizaineris sudėjo britų gyvenimo būdo akcentus ir ją pavadino tų akcentų mišiniu.

VIDEO: Dizainerio Riccardo Tisci debiutas: elegantiška „Burberry“ kolekcija

R.Tisci, kaip kūrybos vadovo, tikslas yra atkurti visapusišką „Burberry“ mados namų pusiausvyrą. Tai vizija, kurią pristatė vakarui skirta apranga – septynios juodos džersio suknelės blizgančiais krašteliais, o dizaineris prakalbo apie rafinuotumo būtinybę.

„Žinau, kad visi kalbame apie gatvę, ir aš tai dariau vienas pirmųjų, bet mes pamirštame rafinuotą kirpimą ir Savile Row (garsioji Londono gatvė, kurioje buvo įkurta pirmoji siuvykla – red.) siuvimą“, – Vogue.com cituoja dizainerį.

Kviečiame pasižvalgyti, kaip R.Tisci šios kolekcijos drabužiais pavyko perteikti britų – moterų ir vyrų – gyvenimo būdą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis