Dizainerio W.Gordono debiutas: spalvinga „Carolina Herrera“ kolekcija

„Linksmi žmonės kuria linksmus drabužius“, – taip užkulisiuose per mados namų „Carolina Herrera“ 2019 m. pavasario ir vasaros sezono kolekcijos pristatymą sakė Wesas Gordonas. Jis, pasak Vogue.com, kalbėjo apie svarbiausią pamoką, kurią gavo pusantrų metų drauge dirbdamas su žymiąja 79-erių venesueliete – dizainere Carolina Herrera. O šis kolekcijos pristatymas buvo pirmasis jo paties debiutas.
„Carolina Herrera“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Carolina Herrera“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“/ „Reuters“/ AP nuotr.

Kol 31-ų amerikiečių dizaineris W.Gordonas užkulisiuose ruošėsi savo debiutui, mados namų įkūrėja C.Herrera su vyru ir keturiomis dukterimis įsitaisė tarp kitų garbių svečių pirmoje eilėje. Pasak W.Gordono, C.Herrera prieš kolekcijos pristatymą atsiuntė jam žinutę linkėdama sėkmės.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Wesas Gordonas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Dizaineris Wesas Gordonas

W.Gordonui ne svetimos spalvos, raštai, energija ir džiaugsmas – skiriamieji šių mados namų bruožai. Tačiau yra ir šiokių tokių skirtumų, palyginti šią kolekciją su praėjusių metų, kai dirbo drauge su C.Herrera.

VIDEO: „Carolina Herrera“ pristatyta kolekcija skatina mėgautis pavasariu

Vienas akivaizdžiausių – mini sijonų trio, kuriuos jis „suporavo“ su vienu esminių mados namų drabužių – poplino marškiniais ar japonių moksleivių švarkais.

W.Gordono teigimu, daugelis jo pažįstamų jaunų moterų nėra linkusios skirstyti dieninių ir vakarinių drabužių, vis dėlto beveik pusę kolekcijos buvo skirta proginiams drabužiams – daugiausia, žinoma, ilgoms, plevėsuojančioms spalvingoms suknelėms.

Atstovauti tokiems garsiems mados namams jaunam kūrėjui yra iššūkis, tačiau, pasak W.Gordono, kai dirbant ateljė jį apima stresas, dizaineris prisimena C.Herreros pasakytus žodžius: „Mielasis, tai tik suknelė.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis