Viena populiariausių Amerikos mados kūrėjų išgarsėjo unikalia koncepcija „Septyni paprasti daiktai“ (taip vadinos ir pirmoji Karan kolekcija). Pasak jos, kiekviena moteris, gyvenanti didmiestyje, savo spintoje privalo turėti septynis drabužius, kurie galima kaitalioti tarpusavyje ar derinti; jie ir sudaro garderobo pagrindą. (Pačios dizainerės septynetas: megztinis, tamprės, kelnės, odinė striukė, palaidinė, kostiumas ir patogi suknelė). Visa kita – tik papildomi elementai.
Kitaip nei daugelis mados kūrėjų, Karan teikė pirmenybės kasdienių, žemiškų drabužių linijoms ir visada pabrėžė, jog tai, ką daro ji, skirta visoms.
TAIP PAT SKAITYKITE: Galliano po „Maison Margiela“ stogu su triumfu grįžo į Paryžiaus aukštosios mados savaitę
Naujieji „Donna Karan“ šeimininkai – prancūzų prabangos prekių koncernas LVMH, nupirkęs mados namus 2001 m. – pareiškė kol kas pristabdantys pirmąją mados liniją, o visą dėmesį sutelks į demokratiškesnę jaunimui skirtą „DKNY“.
Paskutinės Karan kurtos kolekcijos - 2015–2015 ruduo–žiema ir 2016 m. kruizinė kolekcija.