Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drabužių dizaineris S.Gandžumianas pradėjo bendradarbiavimą su „Happeak“

Naujas sezonas su savimi atsineša naujų netikėtumų bei pojūčių, su kuriais susidraugauti – vienas malonumas. Tokia draugyste tarp žymaus dizainerio Seržo Gandžumiano ir drabužių prekės ženklo „Happeak“ kūrėjai savo bendrą viziją sujungia naujame projekte ir pristato naują pavasario drabužių kolekciją. „Kai susitinka mūzos, susikuria kai kas ypatingo“, – teigia kolekcijos bendraautoriai.
Dizaineris Seržas Gandžumianas
Seržas Gandžumianas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kūrėjai pristato miesto, neformalų gatvės stilių drąsiems romantikams bei šiuolaikiškoms, emancipuotoms ir ryškioms sieloms, kurioms skirtia naujoji pavasario kolekcija gausi jaukiais ir kaip visad švelniais atspalviais. Čia užkoduotas subtilus nerūpestingumas, stiprus individualumas, kartu su laisve išdrįsti ir norėti.

„Labai džiaugiamės šia pažintimi su Seržu ir įspūdingais rezultatais, kurie, tikimės, taip pat kaip ir mums, mūsų draugams ir pirkėjams suteiks daugybę nuostabių, teigiamų emocijų“, – apie naują bendradarbiavimą pasakoja „Happeak“ prekės ženklo bendrasavininkai Gedas ir Toma Dambrauskai.

„Happeak“ bendrasavininkams pritaria ir pats dizaineris Seržas Gandžumianas. Šis prekės ženklas man patinka dėl savo identiteto, autentiškumo ir, žinoma, kokybės, o aš, kaip drabužių dizaineris, labai mėgstu trikotažą. Nors tai ir itin kaprizinga medziaga, dažnai ir mielai su juo dirbu, todėl kai gavau pasiūlymą iš „Happeak“ – apsidžiaugiau būsimu nauju projektu“, – teigia jis.

Pirmąją, parduotuves jau pasiekusią pavasario kolekcijos dalį sudaro nevaržantys ir taip dar daugiau laisvės pojūčio suteikiantys siluetai, palaidines ir suknelės, lengvai dizainerio braižą atspindintys drabužių modeliai.

Didžioji dalis kolekcijos sukurta iš švelnių spalvų, natūralios medvilnės, kuri derinama su švelniu bei lengvu audiniu modaliu, o laisvo stiliaus palaidinės, padidinto silueto suknelės bei į rėmus neįspraudžiantys marškinėliai, suteikia dar daugiau švelnių ir malonių pojūčių busimajam rūbo savininkui.

„Visa sukurta kolekcija yra skirta vertinantiems ambicingą ir aktyvų gyvenimo budą, stilių ir komfortą, laisviems ir be išankstinių nusistatymų gyvenantiems miestiečiams. Labiausiai tiems, kurie myli gyvenimą“, – pasakoja dizaineris.

Tiek „Happeak“ prekės ženklo bendrasavininkai, tiek dizaineris Seržas Gandžumianas teigia, jog ši kolekcija – tik malonus startas.

„Viskas pirmyn juda puikiai, jaučiu, lyg vieni kitus absoliučiai suprantame, o visa „Happeak“ komanda – itin profesionali, greitai reaguojanti ir spėjanti viską padaryti ypatingai laiku“, – teigia žymus dizaineris. „O tai – labai svarbu kuriant sezoninę kolekciją. Juk pavasario nepaprašysi truputį palaukti.“

Vos už kelių dienų į parduotuves atkeliaus ir antroji pavasario kolekcijos dalis, su išskirtiniais plonos medvilnės džinsais, kurie puikiai dera ir stilistiškai papildo kitus kolekcijos modelius. Taip pat, kiek daugiau nei po mėnesio kūrėjų pirkėjus ir draugus pradžiugins ir vasaros kolekcijos dalis, o tolimesniuose jų planuose – rudens bei žiemos kolekcijos, vertinantiems laisvę, kokybę ir išskirtinumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai