Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drąsiems vyrams „PANDO“ ir Giedrius Paulauskas ruošia Ikaro sparnus

„PANDO“ ir dizaineris Giedrius Paulauskas dalijasi pirmaisiais bendro darbo rezultatais. Jau aišku, kad visus kartu kuriamos naujos kolekcijos drabužius vienys tas pats simbolis – lazeriu ant audinių išdegintas sparnas. Bebaigiančiai užgimti vyro uniformai kūrėjai davė „Ikaro“ vardą.

Idėja naujosios kolekcijos simboliu pasirinkti sparną gimė iš G. Paulausko aistros uniformoms ir istorijai. Dizaineris saugo Antrojo pasaulinio karo laikų sparno formos antsiuvą nuo bomberio. Karo pilotams sukurtas švarkas vėliau tapo neatskiriama populiariosios kultūros ir aprangos dalimi. Dabar sukurti savo bomberį – kiekvieno dizainerio ir mados namų garbės reikalas. Ikarišką bomberio švarko interpretaciją išvysime ir bendroje „PANDO“ bei G. Paulausko kolekcijoje.

Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas
Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas

Visada esame tam tikroje nelaisvėje, savotiškame gete, uždarame rate ir nuolat stengiamės iš jo ištrūkti

„Visus vyro kapsulės drabužius vienija laisvės, skrydžio, išsilaisvinimo, pakilimo nuo žemės jausena. Aš ir pats jaučiuosi kaip tas mitologinis Ikaras, tik gyvenantis dabartiniais laikais. Tikiu, kad taip besijaučiančių yra ir daugiau. Kiekvienas iš mūsų kasdien susiduria su visuomenės primetamomis normomis, elgesio taisyklėmis, priimtinu ir nepriimtinu gyvenimo būdu. Visada esame tam tikroje nelaisvėje, savotiškame gete, uždarame rate ir nuolat stengiamės iš jo ištrūkti“, – sako G.Paulauskas.

Ištrūkti padėsiantys sparnai bus ant visų kolekcijos drabužių nugarinės pusės – marškinėlių, džemperių ilgomis ir trumpomis rankovėmis, bomberio. „Visų kolekcijos drabužių priekinė dalis švari. Dalykai, apie kuriuos kalbame per šią kolekciją, kitokio gyvenimo siekis turi būti kiekvieno iš mūsų viduje, apie tai negalima „rėkti“. Todėl ir nematomi sparnai išdygsta nugaroje – ten, kur jiems ir vieta“, – sako dizaineris G.Paulauskas.

Giedriaus Paulausko nuotr./Lazeriu ant „Ikaro“ kolekcijos drabužių deginamas sparnas
Giedriaus Paulausko nuotr./Lazeriu ant „Ikaro“ kolekcijos drabužių deginamas sparnas

„Sparnai ant mūsų kuriamų drabužių išdeginti lazeriu: kaip ir legendoje, jie tarsi sudegė, tačiau iš tikrųjų liko – kaip žymė, kaip simbolis. Juk Ikaro legendos idėja – laisvės siekimas – yra aktuali visada, visais laikais, skiriasi tik situacijos, aplinkybės“, – sako dizaineris G.Paulauskas.

VIDEO: Pamatykite, kaip ant drabužių lazeriu išdeginamas sparnas

Kūrėjai nesibaimina neigiamų asociacijų su legenda, kai per daug priartėjus prie saulės ir suirus iš plunksnų ir vaško padarytiems sparnams Ikaras nukrito į jūrą ir nuskendo.

„Kiekvieno iš mūsų gyvenime būna pakilimų ir nuopuolių, sėkmių ir nesėkmių. Svarbiausia – nemesti savo tikslų, neapleisti savo idėjų. Tik tuomet, rodos, nepasiekiami dalykai taps pasiekiami ir įgyvendinami. Ikaro nukritimas nebuvo nesėkmė. Priešingai – šis skrydis tavo laisvės simboliu, o Ikaro legenda gyva iki šių dienų. Panašią paralelę matau partizanų judėjime: jie ėjo į miškus, kovojo ir žuvo dėl mūsų laisvės. Tų vyrų žygdarbiai gyvi iki šiol. Mes didžiuojamės ir džiaugiamės, kad, kaip ir Ikaras, pasiekėme laisvę, nors jos kaina buvo didžiulė“, – kalba G.Paulauskas.

Monikos Penkutės nuotr./Giedrius Paulauskas
Monikos Penkutės nuotr./Giedrius Paulauskas

„PANDO“ ir G.Paulauskas kartu kuriamų drabužių idėją grynino vienerius metus. Kūrėjus suvienijo dėmesys kokybei, reiklumas mažiausioms detalėms. „Ikaro“ kolekciją jie skiria drąsiems, principingiems vyrams – tai uniforma šiuolaikiniam vyrui, šiuolaikiniam Ikarui. Bendro darbo rezultatą kūrėjai pristatys jau netrukus.

Daugiau informacijos rasite ČIA ir ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?