Driesas van Notenas pasiūlė išeitį jaunajai kartai, kuri trokšta būti stilinga

Renkitės gerai, mąstykite aiškiai, kai visi aplink vaikšto pametę galvas – tokią žinutę siunčia belgų mados dizaineris Driesas van Notenas (60 m.), Paryžiaus vyrų mados savaitėje pristatęs savo kitų metų rudens ir žiemos kolekciją.
„Dries Van Noten“ kolekcijos modeliai
„Dries Van Noten“ kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Manau, kad visą mūsų visuomenę valdo beprotiški žmonės pakvaišę dėl beprotiškų daiktų“, – sakė jis.

Todėl, anot vogue.com, kolekcijoje pilna garsių asmenybių, kurios žavi D.Van Noteną, atspindžių, interpretacijų: Davidas Bowie, Jimi Hendrixas, Kurtas Cobainas, Andy Warholas, Francisas Baconas, Yvesas Saint Laurentas.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Dries Van Noten“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Dries Van Noten“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

„Dries Van Noten“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcija yra tarsi alternatyva jaunajai kartai, kurią dizaineris skatina rinktis nebe sporto aprangą, o stilingą drabužį.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Dries Van Noten“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Dries Van Noten“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Todėl, anot wwd.com, matome ir baltų marškinių su kaklaraiščiais, ir megztinių su kelnėmis derinių, ir kostiumų su anglies spalvos vilnos paltais. Įdomi detalė – batikos technika išgauti raštai, kurie puošia megztinius, švarkus ir paltus.

Psichodelinis šių raštų sprogimas ypač ryškus lietpalčių modeliuose. Jie tiesiog dvelkia 7-ojo dešimtmečio bohemišku laisvumu ir neribota fantazija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis