Nuotraukose, darytose žymaus britų fotografo Alasdairo McLellano, Edita Vilkevičiūtė pozuoja vilkėdama „Bally“ drabužius iš būsimos rudens-žiemos sezono kolekcijos – palaidinę, švarkelį, paltuką, kailinius. Rankose ji laiko šiai kompanijai būdingas klasikinių formų rankines, avi taip pat klasika dvelkiančius įvairių spalvų batelius vidutinio aukščio pakulne, vienoje iš nuotraukų modelio veidą dengia akiniai nuo saulės masyviais rėmeliais.
Reklaminės kampanijos meno vadovu tapo Franckas Durandas, dirbantis su daugybe garsių mados prekės ženklų, jo sutuoktinė – prancūziškosios žurnalo „Vogue“ versijos redaktorė Emmanuelle Alt.
TAIP PAT SKAITYKITE: Supermodelis, keturių vaikų mama Natalija Vodianova grįžta reklamuoti „Miss Sixty“
Vienas rankinės modelis buvo sukurtas specialiai aktorei Gretai Garbo, labai mėgusiai šį prekės ženklą.
Šveicarų prekės ženklas „Bally“ puikiai žinomas ir vertinamas visame pasaulyje – kompanijos gaminius renkasi ir žvaigždės, ir paprasti kokybę mėgstantys vartotojai. Ji įsteigta dar 19 a. viduryje ir pirmiausia išgarsėjo kaip avalynės gamintoja. Vėliau „Bally“ ėmėsi ir rankinių gamybos, teigiama, jog vienas rankinės modelis buvo sukurtas specialiai aktorei Gretai Garbo, labai mėgusiai šį prekės ženklą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Johnny Deppo ir Vanessos Paradis dukra Lily-Rose Depp reklamuos „Chanel“
Šiuo metu „Bally“ – tai ne tik batai ir rankinės, bet ir drabužiai bei aksesuarai. Kompanija sėkmingai derina klasikines formas ir drąsias šiuolaikiškas detales – įdomius raštus, spalvas, akcentus. „Bally“ gaminių galima įsigyti ir parduotuvėse Lietuvoje.