„Laimingas, savimi pasitikintis ir drąsiai su savo apranga besijaučiantis žmogus tiesiog švyti minioje! Daugiau šypsokitės, nes šypsena Lietuvoje padeda išsiskirti. Tiesiog reikia būti drąsesniems, išlaisvinti save, išbandyti tai, ko visada norėjote, bet nedrįsote,“ – pataria stileiva S.Praspaliauskas.
Jo nuomone, ne rūbai paverčia žmones stilingais, o žmogus rūbą. „Man imponuoja visada pasitempę, pulsuojantys elegancija ir neapčiuopiama prabanga, niekada neišsišokantys ir aristokratiškai taktiški žmonės. Būtent šių savybių dažnai stokoja dauguma mūsų aukštuomenės ir stilingųjų“, – teigia kūrėjas.
Pirmą kartą „Shopping Night Out“ metu papuošalų kolekciją vyrams pristatysiantis S.Praspaliauskas pasakoja, kad išskirtinius aksesuarus kuria pats ir svajoja Vilniaus senamiestyje atidaryti mažus mados namus. „Bet iki to dar reikia labai padirbėti. Svajoju kurti rūbus, dekoruoti juos įvairiomis technikomis, taip paverčiant juos išskirtiniais puošniais apdarais“, – šypsosi Alexanderio McQueeno kūryba besižavintis vyras.
Gegužės 13 dieną Vilniuje vyksiančio naktinio apsipirkimo renginio „Shopping Night Out“ metu visose senamiesčio parduotuvėlėse tradiciškai šviesos neges iki vidurnakčio.
„Shopping Night Out“ organizatoriai šiais metais palepins vyriškąją giminę. Lietuvos dizainerių kūriniai vyrams bus pasiūlyti po vienu stogu – specialiai penktadienio nakčiai „UFF square“ atsidarys momentinė vyrų mados parduotuvė, kurioje bus galima rasti tokius kūrėjus ir prekės ženklus, kaip „Julia Janus“, Inga Rebrova, „Trend Wave“, „Rokenbau“, „Love yourself by A.M“, Sigitas Praspaliauskas, „Axy“, „Smart Booby“.
Šio pavasario naujiena – internetinių parduotuvių desantas, savo išskirtiniais pasiūlymais „Shopping night Out“ svečius lepinsiantis visą savaitgalį. Tai „D'Efect“, „Seses“, „Happeak“, „Tadam!“, „Le Muse“, „Second me“, „Baltas miškas“, „Julia Janus“, „Optikos pasaulis“, „Agne fashion“, „Šapokliak salonas“, „Apple of Eve“, „Bareket“, „Miela“.
Kaip visuomet, lankytojų lauks senamiesčio parduotuvėlių žemėlapis su nuolaidų vėliavėlėmis ir pramogų taškais. Naktinis apsipirkimas šiemet pristatys „Ausra Haglund/Style&Attitude“, „Crème del la Crème“, „Savimyla boutique“, „Apoteca“, „Coal Design Studio“, „MK Drama Queen“, „Morka boutique/Cafe“, „Azia SPA“, „Mados terapijos butikas“, „Zirze boutique“, „Day Off“, „Candelaria Home Fragnances Boutique“, „Adore &Second me“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“, „Tiara“, „De Pari“,
„Shopping Night Out“ šiemet taip pat dalyvauja: „UFF square“, „Julia Janus“, „Children City“, „Retroforma“, „Adatytė“, „Yurga“, „Private Label“, „Jupe“, „Madress“, „Pudrinė“, „Taškuota suknelė“, „Aromatų sodas“, „Piccolo boutique“, „De’Žavu“, „Le Muse“, „Unlabel“, „V2 Concept Store“, „Boutique namai“, „Akuku“, „L‘Occitane en Provence“, „Gedimino 22“, „Blind boutique“, „My Minds“, „Šapokliak salonas“, „Marks & Spencer“, „Optikos pasaulis“, „50C. boutique“, „Moustache boutique“, „Vintage boutique“, „Atsikeli ir varai“, „Vision Express I optika“, „Baltas miškas“, „Savimyla boutique“.
Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį Vilniuje galima rasti ČIA.