Lygiai taip pat diskutuojama ir apie beskonybės bei subtilumo santykį, žvelgiant į atlikėjų įvaizdžius. Dalis jų tradiciškai būna itin konceptualūs, subtilūs, skoningi – nemažai šalių išlaiko gero stiliaus egzaminą. Visgi kitos dažnai dėvi absurdiškus apdarus ir tampa internetinių juokelių medžiaga.
Analogiškų pavyzdžių netrūko ir šiemet – tiek atlikėjų, atrodžiusių puikiai, tiek tų, kurie peržengė slidžią kičo ribą.
Lietuva
Netgi atmetus patriotiškumo veiksnį, verta pripažinti, kad Monika atrodė nuostabiai. Diva, karalienė, dievaitė ir panašūs komplimentai skriejo į mūsų atstovės pusę komentarų skiltyse, ir jie išties buvo pelnyti.
Monikos įvaizdis buvo išlaikytas, delikatus ir seksualus. Blizgios ilgos suknelės fasonas ir audinys apeliuoja į auksinį Holivudo periodą, o tai nemirtinga ir amžina skonio konstanta. Galime didžiuotis, kad antrus metus iš eilės mūsų atstovas atrodo puikiai ir stiliaus atžvilgiu žiba greta kitų gerokai blankesnių atlikėjų.
Albanija
Tris minutes trunkantis beskonybės triumfas. Matyt, taip derėtų apibūdinti Albanijos numerį ir šalies atstovės Ronelos perdėtai vulgarų stilių. Būtent vulgarumas bei išėjimas už ribų tapo pagrindiniu minusu, užkodavusiu tiek stiliaus, tiek viso pasirodymo nesėkmę.