„Eurovizijos“ dalyvių stilius: nuo delikataus seksualumo iki varžytuvių dėl vulgarumo

Kasmet gegužės viduryje visa Europa ima laukti ją sujungiančio „Eurovizijos“ dainų konkurso. Daugybę valstybių savaitę vienu ritmu alsuoti priverčiantis konkursas kiekvienais metais sukelia diskusijų apie balansavimą tarp kičo ir kokybiškos muzikos ribos.
„Eurovizijos“ dalyvių stilius
„Eurovizijos“ dalyvių stilius / „Reuters“/„Scanpix“ ir Luko Balandžio / BNS nuotr.

Lygiai taip pat diskutuojama ir apie beskonybės bei subtilumo santykį, žvelgiant į atlikėjų įvaizdžius. Dalis jų tradiciškai būna itin konceptualūs, subtilūs, skoningi – nemažai šalių išlaiko gero stiliaus egzaminą. Visgi kitos dažnai dėvi absurdiškus apdarus ir tampa internetinių juokelių medžiaga.

Analogiškų pavyzdžių netrūko ir šiemet – tiek atlikėjų, atrodžiusių puikiai, tiek tų, kurie peržengė slidžią kičo ribą.

Lietuva

Netgi atmetus patriotiškumo veiksnį, verta pripažinti, kad Monika atrodė nuostabiai. Diva, karalienė, dievaitė ir panašūs komplimentai skriejo į mūsų atstovės pusę komentarų skiltyse, ir jie išties buvo pelnyti.

„Scanpix“ nuotr./Monika Liu
„Scanpix“ nuotr./Monika Liu

Monikos įvaizdis buvo išlaikytas, delikatus ir seksualus. Blizgios ilgos suknelės fasonas ir audinys apeliuoja į auksinį Holivudo periodą, o tai nemirtinga ir amžina skonio konstanta. Galime didžiuotis, kad antrus metus iš eilės mūsų atstovas atrodo puikiai ir stiliaus atžvilgiu žiba greta kitų gerokai blankesnių atlikėjų.

Albanija

Tris minutes trunkantis beskonybės triumfas. Matyt, taip derėtų apibūdinti Albanijos numerį ir šalies atstovės Ronelos perdėtai vulgarų stilių. Būtent vulgarumas bei išėjimas už ribų tapo pagrindiniu minusu, užkodavusiu tiek stiliaus, tiek viso pasirodymo nesėkmę.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Albanijos atstovė Ronela Hajati
Lukas Balandis / BNS nuotr./Albanijos atstovė Ronela Hajati

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis