„Manau, kad kiekvienas specialistas turi tobulėti. Jeigu sustoji – vadinasi, žengei viena žingsnį atgal. Todėl pasirinkau įvaizdžio kūrimo ir drabužių stilizavimo studijas Milane, mados sostinėje. Mano pagrindinė sritis yra plaukai ir jų priauginimas, bet tai yra neatsiejama nuo bendro įvaizdžio. Juk plaukus galima pritaikyti pagal kūno proporcijas, veido formą, spalvinį odos tipą ir kitus svarbius akcentus“, – įsitikinusi ir televizijos laidų vedimo patirties turinti pašnekovė.
Mados mokykloje ji gilinasi į mados istoriją, mados stilių atpažinimą, naujų tendencijų paiešką ir unikalumo kūrimą. Mokymų metu, anot jos, dėstytojai dalinasi ne tik informacija, kaip kurti viršutinius drabužius, bet ir apatinį trikotažą. Taip pat mokoma brėžinius perkelti į kompiuterinę versiją ir kurti vadinamuosius „mood boards“ stilistams.
Italijoje netrumpą laiką jau viešinti G.Eimantaitė-Armalė pastebėjo, kad šį pavasarį garsieji dizaineriai savo kuriamoje aprangoje akcentuoja pečius – tai būdinga tiek paltams, tiek švarkams, tiek liemenėms. Šią tendenciją naujausioje savo kolekcijoje itin išryškina mados namai „Saint Laurent“, „Valentino“, „Stella McCartney“.
„Šiltojo sezono madoje karaliauja ir permatomi audiniai – jie pritaikomi visur: nuo palaidinių iki suknelių. Aštresniais raštais pasižymi „Christian Dior“ darbai, o „Saint Laurent“ labiau „gilinasi“ į skaidrų prancūzišką šilką, – pasakoja G.Eimantaitė-Armalė. – Kas gana naujo ateina į madą, tai „Aristo“, arba kitaip – aristokratų stiliaus įkvėpti, stiliaus sijonai – šiek tiek papūsti, dažnai derinami su korsetu. Juos naujausiose kolekcijoje akcentuoja „Christian Dior“, „Zimmermann“, „Bottega Veneta“, „Vera Wang“.“
Kalbant apie aksesuarus, anot pašnekovės, pavasarį vyraus masyvesni dirbiniai ir itin didelės rankinės, kurias jau pristatė „Louis Vuitton“, „Bottega Veneta“, „Stella McCartney“ ir kiti.
Kita vis labiau dėmesį patraukianti ir mados sostinių gatves užtvindanti tendencija yra kojinės, dėvimos su atvirais bateliais.