Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gera kampanija ir kompanija: Cher ir „Marc Jacobs“

Iš pradžių buvo kompanija: mirtinai elegantiškas Marcas Jacobsas atlydėjo nesenstančią Cherilyn – toks tikrasis dainininkės, kuriai neseniai sukako 69–eri, vardas į Kostiumų instituto vakarėlį. Kaip priimta, dainininkė vilkėjo ir Marco kurtą apdarą.
Cher „Marc Jacobs“ reklamoje
Cher „Marc Jacobs“ reklamoje / ©Instagram/marcjacobs nuotr.

O netrukus po puotos buvo paskelbta, kad tai ne šiaip bendras vizitas, o kūrybinis bendradarbiavimas: Cher tapo rudens–žiemos „Marc Jacobs“ kolekcijos veidu.

Vida Press nuotr./Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje
Vida Press nuotr./Cher and Marcas Jacobsas Metropoliteno gala puotoje

Kol kas pasirodė vienintelė nuotrauka: dainininkė ilgu juodu sijonu, švarku ir juodomis pirštinėmis sėdi dramatiškame raudoname fone. Kampanijos fotografas – Davidas Simsas, stilistė – Katie Grand, sesijos stilistika įkvėpta garsiosios mados redaktorės ir tekstų autorės, Niujorko bohemos damos Dianos Vreeland interjerų.  

TAIP PAT SKAITYKITE: Ciara – naujas ir ryškus „Roberto Cavalli“ veidas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?