„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis

„Gosh Copenhagen“ valdanti bendrovė „E.Tjellesen A/S“ buvo įkurta 1945 m. Pradėjusi veiklą kaip farmacijos įmonė, „E.Tjellesen A/S“ netruko išaugti iki didžiulio verslo, kurį pažįstame šiandien. Pirmosios „Gosh Copenhagen“ sėklos buvo pasėtos dar 1979 m. ir nuo tada nesidairome atgal. Šiandien „Gosh Copenhagen“ atstovaujama daugiau nei 80 šalių visame pasaulyje. Mūsų gamyba CO2 išskyrimo požiūriu – neutrali.
„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis
„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis / Shutterstock nuotr.

Pagrindinės „Gosh Copenhagen“ vertybės – rūpestingas požiūris į Jūsų naudojamų kosmetikos priemonių pobūdį, rūpinimasis aplinka ir gyvūnų gerove. O kartu – užtikrinimas, kad Jums nereikėtų savęs varžyti, renkantis lūpų dažų spalvą.

„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis
„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis

Kuo didžiuojamės

Siekdami teigiamų pokyčių, visų pirma privalome nebijoti rizikuoti ir iš naujo permąstyti įprastas praktikas. Per pastaruosius kelerius metus, reaguodami į rinkos tendencijas ir klientų lūkesčius visame pasaulyje, priėmėme tikrai principingų sprendimų.

„Gosh“ rūpinasi Jūsų oda. Reaguodami į vis augančią švelnių kosmetikos gaminių paklausą, pradėjome naudoti „Allergy Certified“ sertifikatą. „Allergy Certified“ sertifikatas leidžia naudotojams, kenčiantiesiems nuo alergijų, jaustis saugiai, nes jis suteikiamas tik kruopščiai įvertinus kiekvienos sudedamosios dalies keliamą riziką. Visos naudojamos žaliavos privalo būti patvirtintos ir nekelti jokios arba didesnės nei minimalios alergijos rizikos.

„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis
„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis

„Allergy Certified“ sertifikatą turi blakstienų tušai „Boombastic Overdose“, „Rebel Eyes Skinny B“ ir „Cathy Eyes Drama“. Jų šepetėliai – skirtingi, siekiant skirtingo blakstienų storio, ilgio ir išlinkimo, tačiau visi šie tušai yra atsparūs lietui, prakaitui ir ašaroms – ištisą dieną. „Chameleon Foundation“ pakuotė pagaminta iš vandenynuose surinktų plastiko atliekų, šis makiažo pagrindas yra sertifikuotas „Allergy Certified“, todėl puikiai tiks visų tipų odai.

Bene daugiausia nerimo dėl alergijų visada kelia kvepalai. Būtent todėl visuose naujuose „Gosh Copenhagen“ sukurtuose makiažo gaminiuose nebus kvepalų – tai tik dar vienas „Gosh“ pasirinktos alergijos mažinimo krypties įrodymas. Jau dabar 84 proc. „Gosh Copenhagen“ asortimento sudėtyje neturi kvepalų.

„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis
„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis

„Gosh Copenhagen“ visada siūlė veganiškų alternatyvų savo klientams, tačiau 2017 m. nuspręsta kurti tik veganiškas kosmetikos priemones. Veganiški gaminiai šiuo metu sudaro beveik 70 proc. mūsų asortimento. Veganiškų gaminių paklausa visame pasaulyje ir toliau auga. Veganiškumas – tai ne tik pasirinkimas atsisakyti visų gyvulinės kilmės darinių, bet ir suvokimas, kad gyvūnų žalojimas siekiant grožio yra smerktinas. Todėl „Gosh Copenhagen“ žengė dar toliau ir atsisakė gyvulinės kilmės darinių kurdama savo gaminius, juos pakeisdama veganiškomis sudedamosiomis dalimis – tai daroma niekaip nesumažinant gaminių poveikio ir išlaikant jų aukštą kokybę. Visa tai „Gosh Copenhagen“ klientams leidžia pasidaryti įstabų „Gosh“ makiažą ir kartu likti ištikimiems savo asmeninėms nuostatoms dėl veganiškumo ir gyvūnų gerovės.

„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis
„Gosh Copenhagen“ nuotr./„Gosh Copenhagen“ – rūpestingas grožis

„Gosh“ nėra nieko neįmanoma – kasdien labai stengiamės svajones paversti tikrove. Esame įsitikinę, kad naudojamos sudedamosios dalys privalo atspindėti mūsų rūpestingumą ir nuoširdžiai siekiame būti labiau aplinką tausojančios ir tvaresnės grožio pramonės pavyzdžiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis