Grožio šventė namuose: „Lidl“ parduotuvėse karaliaus „Grožio festivalis“

Ne paslaptis, jog šaltuoju metų laiku veido bei kūno priežiūrai reikėtų skirti daugiau dėmesio. Nors esame įpratę girdėti, kad „grožis reikalauja aukų“, tačiau anot vizažistės, modelio ir „Lidl“ ambasadorės Deimantės Kazėnaitės, aukoti dėl savo grožio nereikės nieko, jei tai laikysime kasdiene meile sau. Kartu su D. Kazėnaite nepamiršti sau skirti dėmesio kviečia ir prekybos tinklas „Lidl“ – vasario 8-21 d. čia vyksta „Grožio festivalis“, kurio metu specialiai pažymėtoms grožio ir higienos prekėms taikomos nuolaidos net iki 50 proc.
Deimantė Kazėnaitė
Deimantė Kazėnaitė / Partnerio nuotr.

„Vasario 8 d. visose „Lidl“ parduotuvėse pirmą kartą prasideda „Lidl“ „Grožio festivalis“, kurio metu pirkėjai galės ne tik rinktis iš gausaus kosmetikos, veido, kūno, plaukų ir asmens higienos prekių asortimento, bet ir ženkliai sutaupyti – šios akcijos prekėms bus taikomos nuolaidos net iki 50 proc. Nuolat analizuojame „Lidl“ pirkėjų poreikius ir siekiame, kad mūsų siūlomas asortimentas kuo geriau atitiktų jų lūkesčius, tad tarp „Grožio festivalio“ pasiūlymų įtraukėme daugiau nei 350 produktų. Tikimės, kad „Lidl“ „Grožio festivalis“ taps puikia proga susikurti mažą grožio šventę namuose bei skirti daugiau laiko sau“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė Justina Šležienė.

J. Šležienė priduria, jog „Lidl“ tam, kad apsipirkimą būtų galima planuotis iš anksto, sukurtas ir specialus „Grožio festivalio“ leidinys, skirta daugiau dėmesio ir patogiam prekių išdėstymui.

„Tarp akcijos pasiūlymų pirkėjai ras ne tik „Lidl“ privataus prekių ženklo „Cien“ prekes. Akcijoje dalyvauja per 20 grožio pasaulyje puikiai žinomų prekių ženklų, kaip „Maybelline“, „L‘Oreal Paris“, „Nivea“, „Green Feel‘s“, „Garnier“, „Syoss“, „Old Spice“, „Ecodenta“, „Margarita“ bei kitų. Rūpinamės ir pirkėjų patogumu – daugiau informacijos apie pasiūlymus pirkėjai gali sužinoti „Grožio festivalio“ leidinyje, o prekybos vietose akcijos prekes rasti bus taip pat paprasta – ieškokite jų specialiai pažymėtuose stenduose“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovė.

Partnerio nuotr./„Cien“ produkcija
Partnerio nuotr./„Cien“ produkcija

Savimi rūpinamės ne dėl kitų žmonių

„Lidl“ socialinių tinklų ambasadorė D. Kazėnaitė – viena pirmųjų susipažinusių su „Grožio festivalio“ asortimentu. Ji pasakoja, kad jai grožis asocijuojasi su tam tikrų rutininių ir bazinių poreikių patenkinimu – poilsiu, subalansuota mityba, fiziniu aktyvumu ir nuolatine savo kūno priežiūra.

„Mąstant apie grožį, man į galvą tikrai nešauna įvairios procedūros ir ekstremalūs pokyčiai. Pirmiausia, mes turėtume jaustis gražūs sau ir tai prisiminti kiekvieną dieną. Dėl to labai svarbu pakankamai išsimiegoti, medituoti arba užsiimti aktyviu sportu. Taip pat nepamiršti savo kūno, odos priežiūros. Užmiršti apie save yra lengva – nuolat tai pateisiname darbais, draugais ar šeima, tačiau jeigu su savo vidumi ir išore jausimės blogai, dėl to galėsime kaltinti tik save“, – sako vizažistė.

Draugai praminė „kremų karaliene“

Pasak D. Kazėnaitės, įvairios grožio ir higienos priemonės dalinai įkūnija rūpesčio savimi fenomeną – parodydama išskirtinį dėmesį savo kūnui, ji jaučiasi užtikrintai ne tik savo išore, bet ir vidumi.

„Mėgstu bandyti, eksperimentuoti ir atrasti įvairius naujus grožio ir higienos priemonių panaudojimo būdus. Žinoma, kasdien neapsieinu ir be tokių būtiniausių produktų kaip dantų pasta, šampūnai ar dušo želė. Tačiau man patinka ir susikurti tam tikrą meditacijai skirtą oazę ar „grožio kampelį“, kur aš jaučiuosi kaip žuvis vandenyje ir atsipalaiduoju“, – sako modelis.

Anot pašnekovės, jai labiausiai patinka įvairūs odos kremai ir prausikliai, kurie turi kvepėti kaip įmanoma natūraliau: „Kadangi labai nemėgstu sausos odos, todėl tiesiog dievinu odos kremus – mane net draugai retkarčiais vadina „kremų karaliene“, nes savo namuose turiu tiek priemonių, kiek kiti ko gero nesunaudoja per visą gyvenimą. Taip pat nemėgstu aštrių kvapų, todėl ieškau, kad mano naudojamos grožio ir higienos priemonės būtų kuo natūralesnės, o kainos ir kokybės santykis – kuo geresnis. Tuo pasižymi ir mano bandytas „Cien“ veido kremas, puikiai tinkantis drėkinti veido odai.“

Priemones geriausia naudoti vakare, tepti ant švarios odos

Anot D. Kazėnaitės, vienas svarbiausių patarimų naudojant įvairias veido priemones – jas tepti ant švaraus veido ir tuo pat metu nenaudoti daugkartinių rankšluosčių.

„Norint turėti spindinčią veido odą, prieš naudodami kremą, prausiklį ar kitą priemonę, nepamirškite nusivalyti makiažo, o veidą sausinkite su vienkartinėmis servetėlėmis. Kadangi veido oda yra viena jautriausių kūno vietų, juolab jei turime problemų su ja, ant odos turėtų būti kuo mažiau pašalinių priemonių, kad naudojami produktai geriau įsigertų, o valydami veidą su servetėle, nerizikuojame, kad ant jos atsidurs papildomos bakterijos“, – sako „Lidl“ socialinių tinklų ambasadorė.

Ji pratęsia, kad šias priemones geriau naudoti vakare: „Vakaras ir naktis yra metas, kai ant veido galime sudėti viską, kas geriausia, nes išvengiame lauko užterštumo, saulės spindulių, nebūna makiažo, o nakties metu oda taip pat regeneruojasi, todėl aš savo įprastas „grožio rutinas“ darausi būtent prieš miegą.“

Partnerio nuotr./„Lidl“ Grožio festivalis
Partnerio nuotr./„Lidl“ Grožio festivalis

Priemonės neturėtų sukelti priklausomybės

D. Kazėnaitė pratęsia, kad dalis žmonių taip pat turėtų žinoti ir keletą kitų svarbių su savo priežiūra svarbių taisyklių.

„Pavyzdžiui, odą drėkinti yra būtina nepaisant to, koks yra žmogaus odos tipas ar kokias priemones naudojama tuo metu. Taip pat, nepamirškite, kad kaklas ir dekoltė yra tokios pat svarbios kūno zonos kaip veidas, o didelį dėmesį, ypač žiemą, reikia rodyti ir lūpoms – neleisti joms suskilinėti, tepti vazelinu ar balzamu. Taip pat atminkite, kad visi šie produktai neturėtų jums kelti priklausomybės, o tai darote pirmiausiai dėl savęs“, – sako visažistė.

„Grožio festivalio“ akcijos leidinį rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų