Gyvatė ant kaklo: „Bulgari“ triumfas

Sakoma, kad moteriai nieko baisesnio negali nutikti, kaip sutikti kitą moterį, vilkinčią tokią pačią suknelę. Dar baisiau, jei susiduria dvi vienodai pasipuošusios žvaigždės: paparaciams būna tikra šventė, ir pasauliniame tinkle ilgai klaidžioja dviejų suporuotų nelaimėlių fotografijos.
Aktorė Naomi Watts Auksinių gaublių apdovanojimuose
Aktorė Naomi Watts Auksinių gaublių apdovanojimuose / Vida Press nuotr.

Tačiau yra daiktų, kuriuos, jei tik galėtų, nešiotų visos raudonojo kilimo viešnios, ir nė nemirkteltų pamačiusios konkurentę. Vienas iš tų daiktų – „Bulgari“ deimantinė gyvatėlė.   

Pirmą kartą roplio formos sudomino „Bulgari“ praeito amžiaus penktajame dešimtmetyje. Ir nuo to laiko jos niekur nedingo: didelė gyvačių mėgėja buvo Elizabeth Taylor (jos „Bulgari“ dabar parduodami aukcionuose) ir kitos Holivudo pažibos. 

„Scanpix“ nuotr./Carla Bruni-Sarcozy „Bulgari“ 130-ies metų jubiliejaus renginyje Romoje
„Scanpix“ nuotr./Carla Bruni-Sarcozy „Bulgari“ 130-ies metų jubiliejaus renginyje Romoje

Per ilgus metus „Bulgari“ sugebėjo įteigti damoms, kad kultinis roplys yra  išminties, atsinaujinimo, amžinybės simbolis.

Pernai, kai „Bulgari“ šventė savo 130 metų jubiliejų, garbės viešnia Carla Bruni-Sarkozy, segėjo 8 milijonų eurų vertės gyvatėlę. Na, o šiemet panašiu papuošalu per festivalius ir apdovanojimų ceremonijas puikavosi ne viena žvaigždė. Negi visos norėjo pasakyti, kad širdyje yra gyvatės? Ne! Per ilgus metus „Bulgari“ sugebėjo įteigti damoms, kad kultinis roplys yra  išminties, atsinaujinimo, amžinybės simbolis.

Vida Press nuotr./Kanų kino festivalio viešnios bateliai
Vida Press nuotr./Kanų kino festivalio viešnios bateliai

Neprošal būtų paminėti ir „Bulgari“ įtaką madai. Paskutinius porą ar trejetą metų  gyvatės forma – tiesiog maniakiškai populiari: ji nenyksta iš juvelyrikos (apyrankės, auskarai),  atsiranda ant drabužių, rankinių, batų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis