Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„H&M“ ir „Netflix“ sukūrė serialo „Keisti dalykai“ įkvėptą kolekciją

„H&M“, bendradarbiaudami su „Netflix“, sukūrė specialią kolekciją, skirtą šią vasarą naują sezoną pristatančiam serialui „Keisti dalykai“ (angl. „Stranger things“). Kapsulinę kolekciją, kurią sudaro merginoms ir vaikinams skirti drabužiai, aksesuarai ir maudymosi apranga, įkvėpė serialo „Keisti dalykai“ tematika ir vasariškas stilius, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„H&M“ ir „Netflix“ kolekcijos, kurią įkvėpė serialas „Keisti dalykai“, modeliai
„H&M“ ir „Netflix“ kolekcijos, kurią įkvėpė serialas „Keisti dalykai“, modeliai / „H&M“ nuotr.

„Netflix“ kuriamo serialo „Keisti dalykai“ trečiajame sezone bus pristatytos naujos fikcinio Hawkins miestelio vietos, o prekių ženklas „H&M“ turi išskirtinę teisę perkelti šio serialo istoriją į mados pasaulį.

Marškinėliai su grafiniais užrašais ir serialo „Keisti dalykai“ logotipu, šortai, maudymosi apranga ir aksesuarai – šios stiliaus detalės sudaro kolekciją, kuri atiduoda duoklę ikoniškai serialo praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio stilistikai ir yra skirta tingioms vasaros dienoms prie baseino.

„H&M“ nuotr./„H&M“ ir „Netflix“ kolekcija, įkvėpta serialo „Keisti dalykai“
„H&M“ nuotr./„H&M“ ir „Netflix“ kolekcija, įkvėpta serialo „Keisti dalykai“

Bendrai kurtoje kolekcijoje vyrauja modernūs retro siluetai ir serialo tematiką pabrėžianti juodos, raudonos ir baltos spalvos paletė. Kapsulinėje kolekcijoje taip pat bus galima rasti fuksijos ir šviesiai smaragdinę spalvą, o tam tikras kolekcijos detales serialo gerbėjai išvys ir ekrane!

Kolekcijos kampanijoje galima išvysti serialo „Keisti dalykai“ aktorių Dacre'ą Montgomery, seriale įkūnijantį Billy Hargrove'ą. Prie šios kampanijos dirbo ir žymus britų mados fotografas bei režisierius Mattas Jonesas, kuriam pavyko žaismingai perteikti pagrindinį serialo akcentą – mistiškąjį paralelinį pasaulį „Upside Down“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs