„Netflix“ kuriamo serialo „Keisti dalykai“ trečiajame sezone bus pristatytos naujos fikcinio Hawkins miestelio vietos, o prekių ženklas „H&M“ turi išskirtinę teisę perkelti šio serialo istoriją į mados pasaulį.
Marškinėliai su grafiniais užrašais ir serialo „Keisti dalykai“ logotipu, šortai, maudymosi apranga ir aksesuarai – šios stiliaus detalės sudaro kolekciją, kuri atiduoda duoklę ikoniškai serialo praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio stilistikai ir yra skirta tingioms vasaros dienoms prie baseino.
Bendrai kurtoje kolekcijoje vyrauja modernūs retro siluetai ir serialo tematiką pabrėžianti juodos, raudonos ir baltos spalvos paletė. Kapsulinėje kolekcijoje taip pat bus galima rasti fuksijos ir šviesiai smaragdinę spalvą, o tam tikras kolekcijos detales serialo gerbėjai išvys ir ekrane!
Kolekcijos kampanijoje galima išvysti serialo „Keisti dalykai“ aktorių Dacre'ą Montgomery, seriale įkūnijantį Billy Hargrove'ą. Prie šios kampanijos dirbo ir žymus britų mados fotografas bei režisierius Mattas Jonesas, kuriam pavyko žaismingai perteikti pagrindinį serialo akcentą – mistiškąjį paralelinį pasaulį „Upside Down“.