„H&M“ Lietuvoje pradeda prekybą internetu: kolekcijos neatsiliks nuo pristatomų realiose parduotuvėse

Švedų kompanija „H&M“, valdanti vieną didžiausių pasaulyje rūbų mažmeninės prekybos tinklų, ketvirtadienį pranešė apie prekybos internetu startą Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse.
„H&M“ parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Skelbiama, jog „H&M“ internetinėje parduotuvėje siūlomos tos pačios kolekcijos, kaip ir fizinėse parduotuvėse. Čia pirkėjai gali rasti drabužių ir aksesuarų moterims, vyrams, paaugliams bei vaikams, taip pat „H&M Home“ prekių namams bei „ H&M Beauty“ grožio priemonių.

Pirmą kartą pirkėjai Lietuvoje turės galimybę įsigyti ir „Men Trend“ kolekcijų, siūlančių aukščiausio lygio madą vyrams, gaminių. Internetinėje parduotuvėje taip pat bus galima rasti ir daiktų, skirtų išskirtinai internetinei prekybai.

„Džiaugiamės galėdami pradėti elektroninę prekybą Baltijos šalyse, – pranešime cituojama „H&M“ vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse Marika Pyykkö. – Pirmą kartą viską, ką myli „H&M“ klientai – nuo kasdienai būtiniausių iki naujausių mados tendencijų gaminių – bus galima įsigyti mygtuko paspaudimu. Mūsų klientai nuo šiol galės rasti geriausias mūsų kolekcijas savo kompiuteriuose, išmaniuosiuose telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose 24 valandas per parą visose Baltijos šalyse.“

15min primena, jog „H&M“ tinklo atėjimo Lietuvos pirkėjai laukė ne vienerius metus, ilgą laiką svarstyta, kodėl kompanija delsia ateiti į mūsų šalies rinką.

2013 m. sostinėje buvo atidaryta pirmoji šio drabužių prekybos giganto parduotuvė Lietuvoje, o šiuo metu didžiuosiuose miestuose jų veikia jau 7: 4 Vilniuje ir po vieną Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje. Šiais metais duris atvers ir 2 pirmosios „H&M“ parduotuvės Kaune.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis